גנדה: "מודה להפועל ת"א ומאחל לה בהצלחה, אני מתכונן לאתגר הבא"

גנדה
גנדה | מאור אלקסלסי

האדומים טוענים שהאופציה להשארת החלוץ בתוקף עד אחרי מחנה האימונים בפולין, אבל הוא כבר נפרד: "מבחינתי אין דבר כזה שהם יחליטו בעוד חודש"

(גודל טקסט)

אחרי שפרסמנו אתמול (שבת) על כך שהפועל תל אביב מבחינתה מימשה את האופציה על ג'וזף גנדה ואילו נציגיו טוענים שכלל לא הגיעה שום הודעה מטעם המועדון שמבהירה על מימוש הסעיף בחוזהו, הבוקר (ראשון) הקשר לקח את הדברים צעד קדימה ולמעשה הודיע על עזיבתו. 

גנדה בן ה-22, שהגיע להפועל תל אביב ב-2016, ירד עמה לליגה הלאומית, נפצע בעונתו השנייה בקבוצה ובעונת 2018/19 חזר למגרשים אחרי שהתאושש מקרע ברצועה הצולבת, אינו מתכוון להגיע לאימונים ומבחינתו הוא שחקן חופשי – להפועל תל אביב הייתה אופציה להשאירו עבור 350 אלף שקלים, אבל לטענת השחקן היא לא שלחה מכתב שכזה עד השעה חצות, אלא טענה כי לה יש את האופציה להשאירו גם אחרי מחנה האימונים בעוד חודש וחצי. בהפועל תל אביב טוענים כי הסעיף הזה תקף בשל ניתוח שעבר גנדה, שהחלים לחלוטין אחרי התאוששות ארוכה בת כתשעה חודשים.

ג'וזף גנדה אמר הבוקר: "הפועל תל אביב ביקשה להחליט בנושא האופציה רק אחרי מחנה האימונים בפולין, אבל מבחינתי אין דבר כזה. אני מבקש להודות בכול ליבי להפועל תל אביב ולאחל לה בהצלחה. אני כבר מתכונן לאתגר הבא שלי". כעת גנדה ממתין להתפתחויות בקבוצות בארץ ובאירופה, כשבין השאר נטען כי הפועל באר שבע עשויה לצרפו. 

בהפועל תל אביב לא ראתה את עניין העזיבה בעין יפה ובקבוצה הודיעו לו כי נשקלת נגדו תביעה לבוררות ההתאחדות לכדורגל.


גנדה. ממתין להתפתחויות, אבל לא מהפועל ת"א (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי