מכבי נתניה מחפשת קשר, גנדה, עזרא ופרץ מועמדים להצטרף

גנדה
ג'וזף גנדה | מאור אלקסלסי

השחקן שנפרד מהפועל ת"א כבר זכה להתעניינות מהיהלומים ועלות צירופו מוערכת בכ-100 אלף ש"ח, אופציית קשר ב"ש תיבדק אם ישיג שחרור וגם השחקן ששייך למכבי ת"א על הכוונת. תירם יישאר במטרה להיאבק על מקומו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים במגעים עם מכבי חיפה לגבי הטרייד במסגרתו יעבור ניקולס אולסק למכבי חיפה תמורת סאן מנחם ואולי גם רועי קהת (שצפוי להצטרף בכל אופן), כאשר אולסק עצמו, נמצא בחופשה פרטית ומעודכן לגבי המגעים בין הקבוצות. השחקן היה מעדיף לעבור לליגת ה-MLS, אך נכון לרגע זה, אינו מחזיק בהצעה. הקשר הפנים כי המעבר למדים הירוקים קרוב מתמיד.

בנתניה מחפשים שחקן כנף שיחליף את מוטי ברשצקי, כאשר נכון לרגע זה בקבוצה פחות מתלהבים לצרף את יעקב בריהון, כשגם המגעים עם פיראס מוגרבי לא מתקדמים. מי שעשויים להגיע הם חן עזרא, שאופציית צירופו תיבדק אם ישיג את השחרור מהפועל באר שבע, וקשר הפועל ת"א, ג'וזף גנדה, שסיים אמש את חוזהו, לאחר שקבוצתו לא מימשה עליו את האופציה. עלות רכישתו של גנדה, לפי סביבתו, לא תהיה גבוהה ומוערכת ב-100 אלף שקלים, כאשר גם המאמן סלובודאן דראפיץ' מעריך את השחקן ואף התעניין בו לאורך העונה. יש לציין שגם לאיזי שרצקי, בעלי עירוני ק"ש, יש אחוזים מכרטיס השחקן, ששיחק לתקופה במחלקת הנוער של הקבוצה מעיר יהלומים.

בנוסף לכך, גם שמו של אליאל פרץ ממכבי תל אביב עלה במועדון. לנוכח עזיבתם הצפויה של עלי מוחמד וניקו אולסק, בקבוצה מחפשים שחקנים אשר יוכלו למלא את השורות. כרגע למכבי נתניה יש שלושה זרים (פאטוס בצ'יראיי, יחמיר היקה וטים הויבך) והשאיפה היא לא לעבור את מכסת חמשת הזרים, כך ששני הזרים הנוספים צפויים להיות בלם וקשר (במקום מוחמד או אולסק, דבר שתלוי כאמור גם באופציות המקומיות.


חן עזרא. גם הוא מועמד להצטרף (דני מרון)

צירופו של הבלם יובל שדה לא יגרום לעזיבתו של הבלם דודי תירם, כאשר הקפטן נחוש להישאר ושלל כל אופציה של עזיבה. כמוהו גם ג'ונתן בורנשטיין, שעוקב אחרי הפרסומים אודות הגעתו של סאן מנחם: "תחרות זה תמיד בריא וג'וני מוכן לתחרות הזאת ואוהב את מכבי נתניה" אמרו בסביבתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי