יאניוטיס יצטרף לאימוני מכבי ת"א רק בתחילת חודש יולי

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | Gettyimages

השוער היווני, שמיועד לתפוס את מקומו של ראיקוביץ', לא הצליח להתיר את חוזהו באולימפיאקוס ויצטרף רשמית עם חזרת הקבוצה ממחנה האימונים בהולנד. ברביעי: הגרלת סיבוב המוקדמות השני באלופות ואימון הבכורה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (רביעי, 18:30) את אימוניה לעונת 2019/20 בקריית שלום וכבר למחרת תצא למחנה אימונים ראשון מבין שניים בהולנד, אבל למרות הציפייה של הצוות המקצועי בראשות המאמן ולדימיר איביץ' לראות את כל שחקניו במחנה, להוציא את אלו שהיו בנבחרת וזכו לעוד מספר ימי חופשה, מתברר כי השוער החדש אנדראס יאניוטיס לא יוכל להיות חלק ממנו ויצטרף לקבוצה רק עם חזרתה בסוף החודש.

יאניוטיס כבר סיכם את כל תנאיו במועדון והוא צפוי להיות מחליפו של פרדראג ראיקוביץ' כשוער הראשון, אולם מתברר כי חוזהו באולימפיאקוס יסתיים רק ב-30.6, בעוד 12 ימים, ומכיוון שמערכת היחסים שלו עם האדומים מפיראוס עלתה על שרטון לפני מעל חצי שנה בשל סירובו להאריך חוזה, הסיבה בגינה גם ישב ביציע מאז, הוא לא זכה מקבוצתו הקודמת לקבל את השחרור פחות משבועיים לפני שיפוג ולא יוכל לקחת חלק באימוני הקבוצה.

עם ראיקוביץ', כידוע, מכבי תל אביב נמצאת בסיטואציה בעייתית, מכיוון שהוא לא ממהר לעזוב לאור הצעות שאינן אטרקטיביות מספיק מבחינתו, גם כתוצאה מתג המחיר שהציבה עליו מכבי ת"א והידיעה שבתום העונה יוכל לעזוב ללא תמורה, והמשמעות היא שלקבוצה כעת יהיו שני שוערים זרים. במועדון אופטימיים באשר לאפשרות שהסרבי יימכר בסופו של דבר, אבל אחרת יצטרכו להתמודד עם העובדה שאחד מהשניים יתפוס מקום של זר וכמובן שבעיקר יישב על הספסל. ראיקוביץ' יצטרף מחר לחבריו וייצא עמם למחנה האימונים בחמישי.

מחר בשעה 13:00 גם תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות ואז יידעו הצהובים מי תהיה יריבתם בעוד כחודש.


עלה הבוקר על טיסה לישראל. ראיקוביץ' (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי