ברביעי: מכבי ת"א בהגרלת סיבוב המוקדמות השני באלופות

מכבי תל אביב אלופה
מכבי תל אביב אלופה | באדיבות מנהלת הליגה

האלופה תקווה לשחזר את הישגה מהפעם האחרונה בה השתתפה במפעל, אז הגיעה עד לשלב הבתים היוקרתי, אבל לא תהיה מדורגת ותקווה להימנע מאחת מבין סלטיק, לודוגורץ, קופנהאגן. זה מה שיחכה לאיביץ' בהגרלה בשווייץ

(גודל טקסט)
בזמן שאופ"א כבר צמצמה הערב (שני) את יריבותיהן האפשריות של הפועל באר שבע ומכבי חיפה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, ביום רביעי ב-13:00 תגלה גם מכבי תל אביב מי תהיה יריבתה הראשונה במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, לקראת המשחקים שייערכו ב-23/24 ביולי והגומלין שבוע לאחר מכן.


מכבי תל אביב נעדרה ממוקדמות ליגת האלופות בארבע השנים האחרונות, כזכור בהופעתה האחרונה במוקדמות המפעל היא גם עברה אותן בהצלחה והגיעה היישר לשלב הבתים. העונה למכבי תל אביב חסרו 0.75 נקודות דירוג כדי לתפוס את המקום העשירי והאחרון ברשימת המדורגות בסיבוב המוקדמות השני, כך שהיא לא תזכה להיות מדורגת ותוכל לקבל מתחילת הדרך יריבות קשות דוגמת סלטיק, קופנהאגן ולודוגורץ, אלופות סקוטלנד, דנמרק ובולגריה בהתאמה. 
 


אלופת המדינה כאמור עברה בפעם האחרונה שלה בליגת האלופות (עונת 2015/16) את הירברניאס, ויקטוריה פלזן ובאזל, ואחרי ארבע שנים היא חוזרת למפעל הבכיר ביבשת בתקווה לעשות את הבלתי ייאמן מבחינתה, ללא שינויים משמעותיים בסגל שזכה באליפות בפעם עצום משאר היריבות. 



ביטון וצ'יבוטה. אם יעברו את הסיבוב הראשון, עשויים להגיע לישראל (לודוגורץ)


בסיבוב המוקדמות השני מחכות למכבי תל אביב לא רק סלטיק ולודוגורץ עם דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, אלא גם קופנהאגן הדנית, דינמו זאגרב הקרואטית, באטה בוריסוב מבלארוס, אסטנה הקזחית, אפואל ניקוסיה מקפריסין, קרבאח האזרית, מאריבור הסלובנית והכוכב האדום בלגרד מסרביה. לסיבוב המוקדמות השלישי, אם וכאשר מכבי תל אביב תעפיל, יצטרפו אייאקס אמסטרדם ופאוק סלוניקי, אלופות הולנד ויוון.


אגב, הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, שתכלול כמובן יריבות אפשריות של מכבי ת"א, תיערך מחר (שלישי, 15:30). אם אחת המדורגות תוגרל מול מכבי ת"א ותודח כבר בסיבוב הראשון במפתיע, המשמעות היא שמכבי ת"א תפגוש קבוצה לא מדורגת בסיבוב השני – את זו שהדיחה מדורגת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי