עכשיו זה רשמי: רועי קהת שוחרר ממכבי חיפה

רועי קהת
רועי קהת | ערן לוף

הקשר הגיע להבנות על התרת חוזהו לאחר שלוש עונות כאשר הלחץ מצד משפחתו של השחקן תרם לשחרור. צפויה להיערך פגישה עם נתניה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה תמריא הערב (רביעי) למחנה האימונים באוסטריה ומי שלא יהיה על המטוס הוא הקשר רועי קהת שנציגיו נפגשו הבוקר עם ראשי המועדון הירוק והגיעו לסיכום על התרת חוזהו.


לספורט1 נודע כי מכבי חיפה הציעה לקהת פיצוי בגובה שלוש משכורת בתמורה להתרת חוזהו העומד על 400 דולר לעונה עד קיץ 2020, אולם השחקן דרש חמישה חודשים ובסופו של דבר הצדדים סגרו על ארבעה.


כידוע, קהת לא היה בתוכניות המקצועיות של המאמן מרקו בלבול לקראת העונה הקרובה והקשר היה נחוש לא להמריא עם הירוקים לאוסטריה כאשר המטרה, שהייתה להגיע לפשרה על מנת לחתום בקבוצה חדשה, הושגה. 


מי שאמורה לשבת בקרוב עם קהת היא מכבי נתניה, שצפויה לדון עמו על תנאי חוזהו כאשר טרם ידוע אורכו אך הוא צפוי להיות בין שנתיים לשלוש. יש לציין כי גם הפועל באר שבע עוקבות אחרי ההתפתחויות.


בקיץ 2017 שילמה מכבי חיפה לאוסטריה וינה מיליון יורו בתמורה לקהת, שחתם על חוזה לארבע עונות עם שכר של 400 דולר לשנה. בשתי העונות הראשונות קהת היה שחקן הרכב קבוע אבל לא הצליח לסייע למועדון להגיע להישגים. בעונה החולפת הוא נדחק לקצה הרוטציה ורשם שמונה הופעות ליגה בלבד בהן לא הצליח למצוא את הרשת.

רועי קהת. דרכו במכבי חיפה הסתיימה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי