מכבי חיפה יצאה לאוסטריה, חשש שעסקת חזיזה תתפוצץ

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הטרייד עם בני יהודה תקוע בשל דרישתו של זנטי לקבל מהירוקים 250 אלף שקל והם לא יצאו עם הקבוצה למחנה בשלב זה. חיימוב: "רוצים לקחת כמה שיותר תארים". וגם: ארגון "הקופים הירוקים" יפגין מול ביתו של יעקב שחר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בעוד כשלושה שבועות מורה הסלובנית תגיע לסמי עופר למשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית והיום (רביעי) המריאה מכבי חיפה למחנה אימון בן שבעה בימים באוסטריה, משם ימשיכו הירוקים לשבוע נוסף בהולנד, שם יתקיים מחנה האימונים השני.

גם הבוקר קיוו במועדון להשלים את עסקת צירופם של דולב חזיזה ויובל אשכנזי מבני יהודה, אבל הצדדים לא הגיעו לסיכום בשלב זה וכעת בכרמל מקווים שהם יגיעו למחנה האימונים בהקדם. דרישתו של הקשר עמית זנטי, כפי שפרסמנו אתמול, שטוען כי הירוקים צריכים לשלם לו מענק חתימה על סך 250 אלף ש"ח, תוקעת בשלב זה את הטרייד עם בני יהודה במסגרתו הקשר אמור לעשות את הדרך לשכונה יחד עם איתן וולבלום בתמורה לשני הקשרים ו-2.5 מיליון שקלים שאמורה מחזיקת הגביע לקבל.

אתמול עדיין שררה אופטימיות בסביבת מכבי חיפה בנוגע להשלמת המהלך, אולם זנטי מתעקש ולא מוכן לסגת ובמועדון מבינים שהטרייד מורכב משחשבו. "אם לא יהיה שינוי דרמטי, חזיזה ואשכנזי לא יצטרפו אלינו למחנה בקרוב והעסקה אפילו עלולה להתפוצץ", העריך גורם המקורב לאירועים.


לא מוכן לסגת. עמית זנטי (מאור אלקסלסי)

שחקן נוסף שעתידו עדיין לא ברור ומעסיק את ראשי המועדון הוא הכוכב קרים פריי, בו מעוניינת ריזספור שעשויה להגיש עבורו הצעה גבוהה יותר מזו שהגישו הירוקים. בכרמל סברו כי העובדה שהעסקה כבר סוכמה מול כל הצדדים תביא לכך שהקשר יישאר, אולם כניסתה של הקבוצה הטורקית לתמונה עלולה לטרוף את הקלפים.

מי שיצא עם מכבי חיפה למחנה האימונים הוא רמי גרשון, זאת למרות שנציגיו קיבלו לאחרונה רושם מצד המועדון כי השחקן אינו נמצא בתוכניות של המאמן מרקו בלבול. לאחרונה ניסו מקורביו של הבלם להוביל טרייד במסגרתו הוא יעבור לבאר שבע תמורת חאתם עבד אלחמיד, אולם העסקה מסובכת בעיקר בשל שכרו הגבוה של השחקן.

אגב, בזמן שהקבוצה נמצאת על המטוס בדרכה לאוסטריה, ארגון "הקופים הירוקים" הודיע כי ביום שישי הקרוב ב-11:30 בבוקר תיערך הפגנה מול ביתו של יעקב שחר בשדרות רוטשילד בתל אביב, לפי ההודעה "האחראי הבלעדי מבחינתנו על מצבו של המועדון". הארגון כידוע קורא לחרם מנויים "עקב המשך הזלזול בנו האוהדים" וציין כי זו פעולה ראשונה ולא אחרונה בנושא.


אוהדי מכבי חיפה. "הקופים הירוקים" מחריפים את המחאה (מאור אלקסלסי)

עוד לפני היציאה לחו"ל, מכבי חיפה קיימה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים קצרה ובמהלכה השוער גיא חיימוב אמר: "הייתה לי עונה מורכבת עם עליות וירידות, אבל הסיום היה טוב כי השגנו את המטרה. אעבוד קשה כדי לתת הכל למכבי חיפה".

על העונה החדשה: "תמיד כיף להתחיל משהו חדש, במיוחד כשעוד פחות מחודש אנחנו משחקים באירופה. נעבוד קשה כדי להגיע מוכנים למשחק הראשון. במחנה האימונים לרוב הסגל אינו מלא אבל גם השחקנים שיש כיום – השלד שלנו מצוין. החיזוק הנכון יגיע ותהיה קבוצה טובה. זה בסדר שהתקשורת מדברת וששואלים שאלו אבל אנחנו לא חלק מזה. כדי להגיע לשלב הבתים נצטרך מזל. המטרה היא להשתפר ולזכות בתארים, גם באליפות".

על עומרי גלזר: "אני מייעץ לו ואמרתי לו את דעותיי וכיצד התנהגתי כשחקן צעיר. אני מאחל לו את הטוב ביותר, זו החלטה שהוא צריך לקחת".


גיא חיימוב. מכוון גבוה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי