'אולטרה סאות' על הסולחה עם בוזגלו: "לא משמשים כג'נרל מנג'ר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

ארגון אוהדי הפועל באר שבע פרסם הודעה לאחר הפגישה הלילית עם הקשר: "לא נערכה כדי לתת אור ירוק לאלונה ברקת להחתימו"

(גודל טקסט)

לאחר הפגישה הלילית שנערכה עם מאור בוזגלו ובה נעשתה 'סולחה' בין הצדדים, 'אולטרה סאות', ארגון אוהדי הפועל באר שבע, פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק בו הבהיר: "השחקן התנצל על הטעויות שנעשו מהצד שלו ושל משפחתו, אבל הפגישה לא נערכה כדי לתת אור ירוק לאלונה ברקת להחתים את בוזגלו. אנחנו עדיין לא משמשים כג'נרל מנג'ר של המועדון ואין לנו שום כוונה להיות בפוזיציה הזו.


"לא סוכם בפגישה על חזרה של השחקן (אנחנו לא המועדון, אנחנו ארגון אוהדים) אלא רק על סולחה הדדית ברמה הבינאישית בין הצדדים. זאת נעשה בכדי לשים את הדם הרע מאחור ולכבד איש את רעהו. לא נקבל החלטה שתפגע בקהל האוהדים של הפועל באר שבע גם אם היא תהיה הכי נכונה מקצועית.


"השחקן התנצל על הטעויות שנעשו מהצד שלו ושל משפחתו ועל מקרים שגרמו לכולנו לעמוד על המשמר. יחד עם זאת ראוי לציין כי הובהר והוכח לנו כי מערכת היחסים התלהטה שלא כצורך עקב פייק ניוז שהוצג בתקשורת וידיעות כוזבות שהוסיפו שמן למדורה, למרות שלא היה בהן אמת. כדורגל הוא ספורט אמוציונלי וכאשר שמענו את הצד של מאור גם ניתן היה לקבל פרספקטיבה למה שהוא בעצמו עבר. רגעים לא קלים שעברו עליו ועל משפחתו עקב אותם פרסומים שקריים בתקשורת וגרמו גם לו להגיב בצורה אמוציונלית ולמורת רוחם של האוהדים".


הפוסט המלא שפרסם הארגון 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי