לא ברור אם הרוש ימריא למחנה של ב"ש. בוזגלו יצטרף?

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

עזיבתו של השוער מרחפת באוויר ובסביבת המועדון לא יופתעו אם שטקוס יסכם את תנאיו בקרוב. גרשון עשוי להצטרף אם אלחמיד, בו מתעניינת סלטיק, יחליט לצאת לחו"ל. נערכה סולחה בין הקשר לאוהדים. קבוצת הנוער מתחזקת

(גודל טקסט)

לקראת היציאה למחנה האימונים בפולין בתחילת השבוע הבא, עדיין לא ברור אם אריאל הרוש יעלה על המטוס יחד עם שחקני הפועל באר שבע. שוער הנבחרת אמנם חתום בטרנר עד 2020, אבל עזיבתו למקום חדש, בארץ או בחו"ל, מרחפת באוויר.

כשהרוש הוחתם אשתקד בבירת הנגב, בסיומה של הפארסה בכיכובו של השוער היווני האומלל יאניס אנסטיס, נדמה היה שמדובר בשידוך ארוך ויציב. אלא שהשוער הבכיר איבד במהלך העונה את מקומו כשוער ראשון במדים האדומים לאוהד לויטה, ובכל זאת התעלה במדים הלאומיים והציג יכולת טובה בשער הנבחרת עד התבוסה (4:0) לפולין.

בינתיים השוער הליטאי, ארנסטאס שטקוס, לו חוזה לעונה הקרובה בבית"ר ירושלים, מתדפק על שערי הקבוצה וממתין להתפתחויות. בסביבת המועדון לא יופתעו אם הליטאי יסכם את תנאיו בזמן הקרוב והוא יהיה זה שיאבק עם לויטה על האפודה בעונה הקרובה.


ממתין להתפתחויות. ארנסטס שטקוס (דני מרון)

ועדיין בקו האחורי: מכיוון הכרמל התקבלו איתותים ולפיהם רמי גרשון עשוי לבחון את האופציה הבאר שבעית. הבלם של הירוקים יכול להילקח בחשבון, במידה וחאתם עבד אלחמיד יימכר לקבוצה בחו"ל. לאחר שסר חינה של לודוגורץ הבולגרית בעיניו של אלחמיד נבחנות עבורו אופציות מעניינות יותר מעבר לים, שאחת מהן היא סלטיק אלופת סקוטלנד. בעונה החולפת היה הבלם בן ה-28 מנקודות האור הבודדות של האדומים, ואין לפסול את האפשרות שחוזהו ישודרג כביטוי לשיפור ביכולתו.

מחנה האימונים בפולין יאפשר לבלם מיגל ויטור להסיר את סימני השאלה בנוגע ליכולתו להתמודד עם משימות מאומצות, בהתחשב בעובדה שמתוכננים לקבוצתו שלושה משחקי אימון בתוך כעשרה ימים – ב-26 ביוני מול לכיה גדנסק (מחזיקת הגביע הפולני), כעבור שלושה ימים נגד אולימפיאקוס, וב-3 ביולי נגד פוגון שצ'צ'ין הפולנית.

משחקי האימון בפולין יהוו הכנה לקראת המשחקים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, כאשר טבילת האש הראשונה תיעשה ב-11 ביולי נגד לאצ'י האלבנית. באר שבע לא אמורה להיתקל בקשיים מיוחדים מול היריבה הנחותה, וצפויה לעבור אותה. זהותה של היריבה הבאה בסיבוב המוקדמות השני, אם וכאשר, תיוודע אחר הצהריים. "ברמה המקצועית אנחנו לא אמורים להתקשות וצריכים לעבור את האלבנים", אומרים בקבוצה. הסוגיה היותר מטרידה נובעת מהאווירה החמה הצפויה במגרשה של היריבה האלבנית שמכיל פחות מ-2,000 מקומות ישיבה.


הפועל באר שבע לא אמורה להיתקל בקשיים מול האלבנים

הלוגיסטיקה הכרוכה בטיסה לאלבניה היא מורכבת, מאחר ואין עדיין טיסות ישירות מישראל למדינה הבלקנית המתפתחת. מכיוון שמדובר ביעד לא אטרקטיבי, בלשון המעטה, לא צפויה התנפלות של אוהדים אדומים על הדילים ללאצ'י.

אגב, ביקורה הראשון של הפועל באר שבע באלבניה היה בשנת 1995 והסתיים בניצחון 0:1 מול קיי. אף. טירנה. הקשר הלטבי ארמנד זייברלינץ כבש את שער הניצחון בדקה הראשונה וסידר למאמנו ויקו חדד מקדמה חשובה בדרך לסיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א. באר שבע ניצחה גם במשחק הגומלין וסידרה לעצמה מפגש כפול, ו-12 שערי חובה (7:0 בארץ, 5:0 בקאמפ נואו) מול ברצלונה של יוהאן קרויף.

ובתוך כך נראה שטרם נאמרה המילה האחרונה בהקשר לקאמבק אפשרי של מאור בוזגלו. בהמשך לניסיונות הגישור בין גורם המקורב לשחקן ולמועדון התקיימה אמש פגישה בין נציגי האוהדים ובינו שנועדה להכשיר את הלבבות לקראת שיבה אפשרית של הקשר. עם זאת, בסביבת המועדון עדיין חוששים שמהלך שכזה עלול לגרום קרע בקרב האוהדים, ובוחנים את ההתפתחויות בזהירות.

בצהריים החתימה הפועל באר שבע את הקשר מקוסטה ריקה, ראשיר פרקינס בן ה-18.5, שיחזק את קבוצת הנוער בעונה הבאה.


ראשיר פרקינס. יחזק את קבוצת הנוער (צילום: באדיבות אתר הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי