אלמוג כהן נחת: "מאוד מכבד את ב"ש, אבל החלטתי ללכת עם הלב"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר הגיע ארצה לאחר הסיכום במכבי נתניה וצפוי ביממה הקרובה לחתום בקבוצה. בשדה התעופה, שם התקבל על ידי כ-100 אוהדים והזיל דמעה מהתרגשות, אמר: "אני יודע מה זה לעמוד בלחץ אחרי עשור בגרמניה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
בשעות הצהריים הודיעה מכבי נתניה על הסיכום עם אלמוג כהן בחוזה לארבע שנים ואופציה לעונה נוספת, מגעים עליהם פרסמנו לראשונה בספורט1 כבר בסוף השבוע שעבר, אבל הערב (רביעי) הוא שב ארצה והתקבל באהבה על ידי כמאה אוהדי הקבוצה, שהניפו אותו על הכתפיים ואף גרמו לו להזיל דמעה מרוב הרגשות.


כהן בן ה-30, שלמעשה סיים פרק של תשע שנים בגרמניה בעקבות ירידת אינגולשטאט לליגה השלישית, אמר בנתב"ג: "זה מרגיש נפלא. מבחינתי זו הייתה החלטה מאוד קשה ומה שהוביל להחלטה הסופית היה הרצון להיות קרוב לבית אחרי שאמי נפטרה. בסופו של דבר אני מרגיש שלם עם עצמי. אני לא רוצה לדבר על תארים, אבל מאוד מרגש לראות את את הקהל שהגיע לקבל אותי. נתניה זה הבית שלי ואני רוצה לעבוד במגרש ולדבר על המגרש ולא בתקשורת. כל הפסטיבל שנוצר הוא לא אני".


על הסירוב להפועל ב"ש: "אני מאוד אוהב את באר שבע, גדלתי שם ואני מאוד מכבד אותם, אבל החלטתי ללכת עם הלב, עם מה שהרגשתי בתוך תוכי. הרגשתי שאייל סגל התאבד עליי ומגיע לו כל הכבוד".


אם הוא מרגיש את הציפיות: "אני לא אוהב לומר על עצמי כוכב, אני אחד שעובד קשה ויודע שיש לחץ, אבל אחרי 10 שנים בגרמניה אני יודע מה זה לחץ".


ברוך שובך אלמוג! Willkommen

הקשר אלמוג כהן סיכם במועדון לארבע עונות המשחק הקרובות, עם אופציה לעונה נוספת pic.twitter.com/gvkv8Chmkm

— מכבי נתניה (@Fcmn_il) June 19, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי