הציפיות מעדן שמיר: למלא את החלל שהותירה עזיבתו של אוגו

עדן שמיר
עדן שמיר | אודי ציטיאט

הקשר, שהגיע לב"ש תמורת סכום של שני מיליון ש"ח והגשים את חלומו לשחק במועדון גדול, הוא הייצוא האחרון של איזי לבירת הנגב. האם הוא המנהיג הבא של הקטר הדרומי? וגם: הסיכויים להגעת מאור בוזגלו השתפרו

(גודל טקסט)

שלא במתכוון הפך איזי שירצקי ל"בעל מניות" בהצלחותיה של הפועל באר שבע. מאמנו לשעבר ברק בכר עזב בטונים מעט צורמים, וזכה בשלוש אליפויות רצופות; השוער גיא חיימוב, שיר צדק, וובה בראון (שחזר בינתיים לנקודת המוצא) ואורן ביטון הלכו בעקבות בכר ותרמו את חלקם להפרחת הנגב, ובהמשך הגיע תורו של נייג'ל האסלביינק לנסות את כוחו. בניגוד ל"משלוח" הראשון, ההולנדי שנרכש תמורת יותר מ-1.5 מיליון יורו לא ממש פרע את השטרות, ועכשיו מתחילה המשמרת של שמיר. על פי מקורבים לאגודה, ב"ש שילמה עבורו כ-600 אלף דולר, מציאה של ממש בהתחשב בסכומים שנזרקים בשוק.

שמיר ששיחק אצל בכר בעונת 2013 ביצע בעונה שעברה קפיצת מדרגה בכל הקשור למספרים – הוא כבש חמישה שערים ובישל עוד חמישה, והפך לכוח השקט של קריית שמונה שחוותה עונה מסויטת. ברילוקיישן שלו הוא מגשים את חלומו הגדול – לשחק בקבוצה גדולה. יחד עם שמיר, באר שבע אמורה לתבל את מרכיבי הסלט שלה. עם עדן בקישור האחורי אמור להיסתם החלל הריק שהותירה עזיבתו של ג'ון אוגו, ואולי ימצא האדם המתאים לאיוש משבצת המנהיג, שדי התייתמה בעקבות היעדרותו של מאור מליקסון שנותח ומועד חזרתו אינו ידוע.

סיכוי הגעתו של מאור בוזגלו השתפרו בעקבות פגישתו השבוע עם נציגי ארגון האולטראסאות', ועתה יוכלו הצדדים להתקדם סביב שולחן המו"מ. "כפי שאלונה הלכה הרבה פעמים לקראת האוהדים, הגיע השלב שהם ילכו לקראתה בסוגיית בוזגלו", אמר מקורב לקבוצה.

בוזגלו במדי ב
בוזגלו במדי ב"ש. "הגיע הזמן שהאוהדים ילכו לקראת אלונה" (ערן לוף)

עד מועד היציאה למחנה האימונים בפולין בתחילת השבוע הבא ידולל הסגל. שחקני הנבחרת לואי טאהא, חאתם עבד אל חמיד ובן שהר יצטרפו לחבריהם שיתאמנו במתקן האימונים בגדנסק ויקיימו שלושה משחקי אימון בתוך כעשרה ימים. שיר צדק, חן עזרא, דור אלו ועדן בן בסט יישארו בארץ, ומסתמן שגם אריאל הרוש, כשבמקביל הושגו הבנות עם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס. שחקן זר צפוי להגיע להתרשמות במחנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי