רשמית: דולב חזיזה ויובל אשכנזי חתמו במכבי חיפה

דולב חזיזה
דולב חזיזה | אתר מכבי חיפה

הירוקים החתימו את צמד הקשרים של אבוקסיס, עמית זנטי ואיתן וולבלום יעשו את הדרך ההפוכה לשכונה כחלק מהטרייד. שחר הכריז: "נמצאים במו"מ מתקדם עם שחקנים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
הטרייד הכי מעניין של הקיץ בליגת העל הושלם סופית. בני יהודה סיכמה היום (חמישי) עם הקשר עמית זנטי ממכבי חיפה את הצטרפותו לשכונה, ובכך נסללה דרכם של דולב חזיזה ויובל אשכנזי למכבי חיפה. השניים חתמו רשמית לשלוש שנים במועדון הירוק וייצטרפו מחר למחנה האימונים של הירוקים באוסטריה. השניים ירוויחו כ-140 אלף דולר בעונה. כחלק מההסכם איתן וולבלום יגיע לשכונת התקווה 50% מהכרטיס של שני השחקנים נשאר עדיין בידי חיפה. כזכור, סגירת העיסקה התעכבה בשל סירובו של זנטי לחתום במדי בני יהודה על סעיף מענק כספי שלטענתו הובטח לו מהירוקים והוא לא הסכים לוותר עליו.


בשעות האחרונות ובעקבות פגישה שנערכה בין ראשי בני יהודה לסוכנו גלעד קצב נמצא המתווה לפתרון המשבר, כאשר מכבי חיפה תיקח על עצמה את תשלום מרבית הסכום שהובטח לזנטי, שיחתום כאמור במדי הזהובים. זנטי יחתום על חוזה זהה לחוזה שהיה לו בחיפה, משמע יחתום לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.


הירוקים הסכימו לשלם את רב המענק, שעומד על כ-250 אלף שקלים ובבני יהודה העלו את שכרו של הקשר, מה שהוביל לסיכום. הפערים עמדו על כ-150 אלף ש"ח והצדדים הבינו שצריך לסגור את העסקה כמה שיותר מוקדם. 



יובל אשכנזי. גם הוא ירוק (צילום: אתר מכבי חיפה)


ארגון "הקופים הירוקים" הוציא לא מזמן הודעה לפיה האוהדים מאוכזבים בשל היעדר שחקני הרכש, וכעת לאחר צירופם של שחקני שחקני רכש בכירים, נראה שמכבי חיפה מתחילה באמת לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה. 


הנשיא יעקב שחר מיהר להוציא הודעה: "אני שומע וער לדאגות שלכם בנוגע להכנות לעונה הקרובה. טוב שאכפת לכם, בדיוק כמוני, מהנעשה במועדון. הדאגות נובעות משום שאנחנו לא נוהגים לצאת עם חצאי ידיעות אלא רק כאשר הדברים גמורים. אנו ערכים לצורכי המועדון ויודעים מה אנחנו עושים. אנחנו מנהלים תהליך במטרה לצרף זרים בעמדות שנחוצות לחיזוק. אני מברך על החתמתם של דולב חזיזה ויובל אשכנזי. אנחנו נמצאים במשא ומתן מתקדם עם מספר שחקנים ובקרוב נשלים את בניית הסגל והצוות המקצועי".


בני יהודה הודיעה רשמית על צירופם של שני שחקני הרכש ונפרדה מאלה שעזבו: "אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות בשביל להגיד תודה ענקית ליובל אשכנזי ודולב חזיזה על תקופה נפלאה בכתום ומאחלים להם הרבה הצלחה בהמשך. ולכם, עמית ואיתן, ברוכים הבאיםשבים למשפחה הכתומה". השניים יצטרפו לאימוני מחזיקת הגביע בשבוע הבא.


עוד קודם לכן, בשעות הערב המוקדמות, על הקבוצה אירוע לא ממש נעים כאשר הקשר איסמאילה סורו עבר תאונת דרכים קלה בסמוך לחניית ביתו. מהמועדון נמסר כי הקשר עבר בדיקה רפואית ונמצא בריא לחלוטין וללא שום חבלות.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בני יהודה תל אביב ומכבי חיפה הגיעו הערב לסיכום בנוגע להעברתם של עמית זנטי ואיתן וולבלום לשכונת התקווה. כחלק מהעסקה יעברו דולב חזיזה ויובל אשכנזי למכבי חיפה. זנטי, בן 22 סיכם על חוזה ל-4 שנים. וולבלום, בן ה-22, המשחק כקשר במרכז השדה, סיכם גם הוא ל-4 שנים בכתום. אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות בשביל להגיד תודה ענקית לאשכנזי וחזיזה על תקופה נפלאה בכתום ולאחל להם המון בהצלחה בהמשך. ולכם, עמית ואיתן, ברוכים הבאים/שבים למשפחה הכתומה.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי