דיווח בטורקיה: מכבי חיפה פנתה לסקאיי. גנדה מתקרב

איסאק סקאי
איסאק סקאי | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

לפי התקשורת הטורקית הירוקים מעוניינים בגנאי של באלניאספור ששוויו עשוי להגיע עד לשני מיליון יורו. שחקן ההתקפה בן ה-21 יערוך היום פגישה עם הקבוצה. הקבוצה תתחיל שבוע אימונים

(גודל טקסט)

לאחר שגילתה מי יהיו יריבותיה במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב הראשון ובסיבוב השני אם תעפיל, מכבי חיפה נחתה אתמול (רביעי) באוסטריה לתחילת מחנה האימונים לקראת העונה המתקרבת.

המחנה יורכב משני חלקים, כאשר בשבוע הראשון באוסטריה יינתן דגש על כושר גופני ולאחר מכן תצא הקבוצה להולנד שם תערוך אימונים טקטיים ושלושה משחקי אימון. בימים הקרובים צפוי להגיע מאמן כושר זר, וגם עוזר המאמן החדש פול גרובס יצטרף למחנה האימונים ויערוך היכרות עם הצוות והשחקנים.

מכבי חיפה ממשיכה בחיפוש אחר שחקנים זרים והבוקר דווח בתקשורת הטורקית כי הירוקים פנו לגבי הקשר איסאק סקאיי. הגנאי בן ה-25 משחק באלניאספור ומחזיק בחוזה לעוד שנתיים. על פי הדיווח שוויו של השחקן כשני מיליון יורו. סקאיי מחזיק בארבע הופעות נבחרת גאנה והעונה שיחק ב-23 משחקים במדי הקבוצה שלו.

בנושא אחר, מכבי חיפה פנתה רשמית לג'וזף גנדה ובהמשך היום תיערך פגישה בין הצדדים. אם תהיה הסכמה השחקן יטוס איתם לחנה האימונים. 


הוצע למכבי חיפה. ג'וזף גנדה (דני מרון)

בנוסף, במועדון ממתינים לתשובתו של ניקיטה רוקאביצה, שבשלב זה אינו מוכן לשכר הנמוך שהוצע לו בחוזה החדש. מעבר לכך בקבוצה ממשיכים בשיחות עם מספר שחקנים זרים, כאשר המטרה העיקרית היא בלם אחורי. סבסטיאן הולמן השוודי החל כבר במשא ומתן מול חיפה אבל קיבל הצעה טובה יותר ממועדון אחר באירופה ומועמדותו ירדה מהפרק.

אוהדי חיפה מביעים חוסר שביעות רצון מהתנהלות המועדון בנושא הרכש, וארגון 'הקופים הירוקים' הודיע כי תיערך הפגנה ביום שישי מול ביתו של הבעלים יענקל'ה שחר. בארגון בחרו להדגיש כי אין כוונה להפוך את ההפגנה לאלימה, אך בכל זאת ידרשו תשובות בנושא הרכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי