הפועל חיפה עוקבת אחרי ההתפתחויות בין טאפוקו לבאר שבע

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | דני מרון

הקשר הצרפתי, שעשוי לקבל הודעת עזיבה בשל הגעתו של עדן שמיר לדרום, עשוי לחתום בכרמל. בקבוצה מאמינים כי בן בסט יחתום לפני פתיחת האימונים, נקבע משחק הכנה נגד ראפיד בוקרשט ברומניה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה להתחזק בשני שחקנים נוספים לפני שתפתח את האימונים לעונה הבאה בתחילת יולי. כפי שפרסמנו אתמול (רביעי), המאמן חיים סילבס הבהיר להנהלה כי הוא מעוניין בקשר אחורי ובחלוץ, כאשר המטרה העיקרית שלו היא החזרת עדן בן בסט.

בן בסט נחשב ל'מנודה' בהפועל באר שבע, וטרם הגיע להסדר על פיצוי, אך בכרמל מאמינים כי יחתום עד פתיחת האימונים. בקבוצה הסבירו כי התנאים מול השחקן לא יהוו בעיה ברגע שיקבל את השחרור מבירת הנגב

עוד שחקן שאמור לעשות את המעבר הוא קווין טאפוקו. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר לפני חודש פנו בהפועל חיפה לצרפתי, שהחליט כי ייצא עם באר שבע למחנה האימונים וולאחר מכן יקבל החלטה לגבי עתידו. עם הגעתו של עדן שמיר לקבוצה של ברק בכר נראה כי מעמדו של טאפוקו שוב התערער והוא עשוי להביע נכונות להגיע לקבוצה של חיים סילבס.

בן בסט. לא תהיה בעיה עם התנאים (ערן לוף)
בן בסט. לא תהיה בעיה עם התנאים (ערן לוף)

במועדון הביעו שביעות רצון מהפשרה בין הסמנכ"ל לשעבר רון פלדהיים לבין הבעלים יואב כץ שישלם לפלדהיים כ-170 אלף שקלים. בינתיים, הקבוצה קבעה כבר משחק אימון ראשון במחנה אימונים ברומניה נגד ראפיד בוקרשט המקומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי