בית"ר תשלם לב"ש 1.6 מיליון יורו על 50% מכרטיסו של אוחנה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

התקדמות משמעותית במשא ומתן: הקשר, שהביע בפני חבריו לקבוצה את רצונו לעזוב, מתקרב לבירה ויחתום רק לאחר שיעבור בהצלחה סדרת בדיקת רפואיות. וגם: האם אלונה ברקת מסתערת שוב על הכנסת?

(גודל טקסט)

טוויסט בעלילה: המשא ומתן בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע בנוגע למיכאל אוחנה התחדש בשעות הבוקר המוקדמות לאחר שהיה תקוע במשך מספר ימים, והערב (חמישי) חלה התקדמות משמעותית במגעים בין הקבוצות.


המתווה המסתמן הוא שבית"ר תשלם לבאר שבע 1.6 מיליון יורו תמורת 50 אחוז מכרטיסו של אוחנה, אולם המהלך לא יושלם רשמית עד שהקשר יעבור בהצלחה סדרת בדיקת רפואיות כאשר לאחרונה כזכור הוא סבל מקרע ברצועה הצולבת בברכו.


בשיחות עם חבריו לקבוצה הביע אוחנה את רצונו להצטרף לקבוצה של רוני לוי ויוסי בניון, ולאור ההתפתחויות הוא לא ייצא עם באר שבע למחנה האימונים שיתחיל בשבוע הבא בפולין.


בתוך כך, הסיכויים להגעתו של מאור בוזגלו השתפרו בעקבות פגישתו השבוע עם נציגי ארגון האולטראסאות', ועתה יוכלו הצדדים להתקדם סביב שולחן המו"מ. "כפי שאלונה הלכה הרבה פעמים לקראת האוהדים, הגיע השלב שהם ילכו לקראתה בסוגיית בוזגלו", אמר מקורב לקבוצה.



בנושא אחר, האם אלונה ברקת מסתערת שוב על הכנסת? על פי אתר החדשות סרוגים, הבעלים של הפועל באר שבע בוחנת אפשרות לחבור אל אורלי לוי ולהקים יחד איתה מפלגה חברתית. כזכור, בבחירות האחרונות חסרו לברקת וחבריה במפלגת הימין החדש 1400 קולות כדי לעבור את אחוז החסימה.



בדרך לבירה. מיכאל אוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי