סוכנו של מנדז'ק: "ישחק בחיפה בעונה הבאה". גנדה סיכם

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הקמרוני, שנמצא בימים אלו באליפות אפריקה, צפוי להמשיך בירוק גם בעונה הבאה. סוכנו: "יש שיחות טובות עם ראשי המועדון". גוז'ף גנדה שסיים חוזה בהפועל תל אביב סיכם לעונה הבאה בכרמל

(גודל טקסט)

בזמן שההכנות לעונה הבאה נמצאות בעיצומן, מכבי חיפה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה. ג'ורג' מנדז'ק, הקשר הקמרוני ששיחק כמושאל במועדון בעונה האחרונה, נמצא על הכוונת של מרקו בלבול. הקמרוני הפך לאחד השחקנים החשובים בפאזל של מרקו בלבול ואחד מאהובי הקהל, שהיה רוצה לראות את השחקן בקבוצה גם בעונה הבאה. האופציה לרכישת השחקן שהייתה לסגנית האלופה פגה אתמול, וכעת נחשב מנדז'ק כשחקן ספרטה פראג, אבל במקביל מחכה להחלטת פיפ"א על מנת להתיר את חוזהו מהקבוצה הצ'כית ולהפוך לשחקן חופשי.

סוכנו של השחקן, גד כהן, עשה סדר ואמר: "אנחנו בתהליך מול פיפ"א שצפוי להיגמר בסוף החודש. אנחנו מקווים שמנדז'ק יהפוך לשחקן חופשי והוא צפוי לשחק במכבי חיפה גם בעונה הבאה. יש שיחות טובות עם מכבי חיפה ועוד קצת זמן זה יהפוך לרשמי". כזכור, הקשר נמצא עם נבחרתו באליפות אפריקה שתיפתח היום (שישי), ועשוי להצטרף לירוקים רק בתחילת חודש יולי.

בצוות המקצועי והניהולי של מכבי חיפה הביעו שביעות רצון מהחתמתם הכפולה של שני שחקני בני יהודה דולב חזיזה ויובל אשכנזי. השניים הגיעו היום למחנה האימונים באוסטריה והצטרפו להכנות לקראת צמד המשחקים נגד מורה במוקדמות הליגה האירופית בעוד שלושה שבועות.


ג'וזף גנדה מול רז מאיר. עשויים לשתף פעולה בעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

במועדון מאמינים שהצמד שהוביל את הכתומים לזכייה בגביע המדינה יעזרו להביא תארים נוספים בצד הירוק: "אנחנו עובדים בצורה מסודרת ומדוקדקת ובטוחים שמדובר בשני שחקני רכש טובים" אמרו בחיפה.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא שחקן ההתקפה ג'וזף גנדה בן ה-22 שסיים את חוזהו בהפועל תל אביב, דבר שעשוי להביא אותו למועדון הירוק. נציגיו של השחקן כבר נפגשו עם ראשי חיפה וסיכמו את רוב הפרטים ולא מן הנמנע כי כבר היום תצא הודעה רשמית על הצטרפותו.

מעבר להחתמות, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הוציא אתמול הודעה רשמית במטרה להרגיע את חמאת האוהדים כאשר חלק גדול מהאוהדים הביע חוסר שביעות רצון מהרכש והאוהדים רצו להפגין מול ביתו של שחר בתל אביב. בשלב זה יצאה הודיעה על ביטול ההפגנה שצפויה להיערך כסדרה.

בחיפה מתכוונים להתחזק בימים הקרובים בשני שחקנים זרים לפחות בעמדות הקשר האחורי והבלם. עתידו של המגן הניגרי איקוון אוטין עדיין לא ברור. למרות שבחיפה מאמינים בפוטנציאל של השחקן עדיין חושבים כי מדובר בשחקן חסר ניסיון ואם אכן יגיע מגן נוסף לקבוצה, אוטין יושאל לסקציה נס ציונה. גם עתידם של ניקיטה רוקאביצה וקרים פריי טרם הוכרע סופית ואילו שון וייסמן חתם אתמול בקבוצה האוסטרית וולפסברגר.


עתידו של איקוון אוטין עדיין לא ברור (מכבי חיפה, רשמי)

במכבי חיפה מתחילים להבין כי ככל הנראה הכוכב הטורקי קרים פריי לא יישאר בקבוצה, וכבר מחפשים אחר מועמדים פוטנציאליים ואחד מהם הוא קשרה ההולנדי של הכוכב האדום לורנצו אבסיליו. אבסיליו בן ה-27, המשחק בעמדת הכנף וגם יכול לשמש כפליימייקר, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבלגרד אבל אינו מעוניין להישאר בקבוצה. הוא כבש העונה שלושה שערים ובישל תשעה שערים נוספים. בעברו שיחק הקשר באפואל ניקוסיה, אנג'י מחאצ'קלה ומטלורג מאוקראינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי