בורוק יכריע לגבי קרים פריי, סאן מנחם עשוי להישאר במכבי חיפה

קרים פריי
קרים פריי | אריאל שלום

הקשר אמור היה לעבור לריזספור, אולם הטרייד פוצץ וכעת הכדור נמצא בידיים של מאמן איסטנבול בשאקשהיר. הירוקים הודיעו למגן השמאלי שבשלב זה אין כוונה לשחררו

(גודל טקסט)

קרים פריי היה אמור להצטרף בטרייד לריזספור הטורקית, אולם ביממה האחרונה התגלו קשיים, העסקה התפוצצה ברגע האחרון ובמכבי חיפה עוקבים מקרוב אחרי מצבו של הקשר, לו חוזה באיסטנבול בשאקשהיר.

פריי עצמו הביע את רצונו להמשיך במכבי חיפה לאחר חצי עונה די מוצלחת והירוקים כבר סיכמו את תנאי העסקה מול בשאקשהיר, אלא שכעת הכדור נמצא בידיים של המאמן אוקאן בורוק שאמור להחליט בקרוב האם הקשר נמצא בתכניות שלו לעונה הקרובה.

במקביל, במכבי חיפה ממשיכים לנהל שיחות מול שחקנים זרים, כאשר הצוות המקצועי מחפש בלם, מגן שמאלי וקשר. בשל הקשיים במציאת מגן, מי שעשוי בסופו של דבר להישאר הוא סאן מנחם. האחרון כזכור ביקש להשתחרר מתוך כוונה להפוך למגן פותח בקבוצה אחרת, אולם במועדון הודיעו לשחקן כי אין כוונה לשחררו והוא אמור לשמש כמחליף לזר שעשוי לחתום בקרוב.

בינתיים, פול גרובס, עוזר המאמן החדש של מכבי חיפה, הצטרף לקבוצה במחנה האימונים וערך היכרות ראשונה עם השחקנים. הירוקים יעברו במהלך השבוע מאוסטריה להולנד, שם ייערך המחנה השני שבו יתקיימו שלושה משחקי הכנה.


טוויסט בעלילה? סאן מנחם (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי