רוקאביצה למכבי חיפה: "אקבל החלטה עד סוף השבוע"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

החלוץ האוסטרלי בוחן אופציות אך עדיין לא פוסל אפשרות להישאר אצל הירוקים. גורם בקבוצה: "רוצים ומקווים שימשיך אצלנו". פריי מתקרב לריזספור, גרובס, עוזר המאמן החדש, יצטרף למחנה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים הראשון שלה באוסטריה, כאשר כבר במהלך השבוע תמשיך ללהולנד שם המחנה יוקדש לתרגול טקטיקה. כמוכן תקיים חיפה שלושה משחקי אימון מול קבוצת המילואים של אולבורג, בוורן וסנט טרוידן. מי שיצטרף היום למחנה הוא עוזר המאמן החדש פול גרובס שמונה במקומו של בואה מורטה שעזב לאברטון האנגלית.

מעבר לכך, בחיפה מבינים כי למרות הצטרפותם של יובל אשכנזי ודולב חזיזה, סגל הקבוצה עדיין חסר, במיוחד בכל הקשור לחלק ההתקפי. נכון לכרגע בקבוצה יש שלושה חלוצים בסגל: ירדן שועה, מוחמד עוואד וגיל יצחק. שון וייסמן כבר עזב רשמית כאשר חתם בוולפסברגר האוסטרית ועתידו של החלוץ ניקיטה רוקאביצה אינו ברור.

כפי שפרסמנו, בחיפה הציעו לחלוץ חוזה של מספר שנים אך במשכורת נמוכה מהדרישות של החלוץ וזאת לאור העובדה כי המועדון צריך לשלם מיסוי כאשר החלוץ נחשב לישראלי. בשלב זה האוסטרלי בוחן אופציות מעבר לים כאשר גם בישראל זוכה להתעניינות במיוחד מבית"ר ירושלים. בכל מקרה, הירוקים נמצאים בקשר עם השחקן שהבטיח כי יקבל החלטה לגבי עתידו עד סוף השבוע. גורם בחיפה אמר: "אנחנו רוצים אותו ומקווים שהוא יישאר אצלנו".


קרים פריי. בדרך לטורקיה (אריאל שלום)

שחקן נוסף שנראה כי לא יהיה בחיפה הוא הקשר הטורקי קרים פריי. כבר לפני מספר ימים פרסמנו כי ריזספור הטורקית הביעה עניין בשחקן וביממה האחרונה מדווחים בטורקיה כי קבוצתו של פריי, בשאקשהיר, מתכננת לבצע טרייד עם ריזספור ובו תקבל האחרונה את השחקן ששיחק בחצי העונה האחרונה בישראל. במקביל הירוקים כבר בוחנים אופציות נוספות בעמדה זו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי