פרינס אוקראקו חתם במכבי ת"א, יושאל לבית"ר תל אביב רמלה

פרינס אוקראקו
פרינס אוקראקו | מסך

לאחר מספר ימי התרשמות בקריית שלום, במועדון הוחלט לצרף את החלוץ בן ה-18 שהגיע בתור השקעה עתידית. נמשכים החיפושים אחרי חלוץ זר, אך אין כוונה לשפוך על העמדה מיליונים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה היום (שלישי) את העברת של פרינס אוקראקו (18), חלוץ גנאי שהגיע מהאקדמיה של קבוצת דרימס והוא יושאל בעונה הקרובה לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית, אותה יאמן ריימונד אטוולד שהצטרף ממחלקת הנוער של הצהובים.

במכבי תל אביב רואים באוקראקו השקעה עתידית ועל פי דיווח שפורסם בגאנה, החלוץ הצעיר נמצא בישראל ולאחר מספר ימי התרשמות בקריית שלום, הוחלט במועדון לצרפו באופן רשמי.

בתוך כך, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות במחנה האימונים בהולנד ואמש הצטרפו דור פרץ, דן גלזר ויונתן כהן שקיבלו מספר ימי חופשה נוספים בשל צמד משחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2020. שרן ייני ואילון אלמוג, שני שחקני נבחרת נוספים, הצטרפו לחבריהם כבר לפני מספר ימים.

לאחר מכירתו של פרדרא ראיקוביץ' לריימס והחתמתו של השוער היווני אנדראס יאניוטיס, מכבי תל אביב מתמקדת כעת בחיפושים אחר חלוץ זר. למרות הכסף שנכנס ממכירתו של הסרבי, במכבי תל אביב לא מתכוונים לשפוך שניים או שלושה מיליון יורו וינסו למצוא שחקן חופשי עם שכר גבוה, או כזה שיעלה בסביבות חצי מיליון יורו בשכר נמוך יותר.

כך או כך, במועדון מנסים להחתים חלוץ שיצטרף מהר ככל הניתן על מנת לקחת חלק בהכנות לקראת צמד המשחקים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שם תפגוש אלופת ישראל את המנצחת בצמד המשחקים בין אסטנה הקזחית לקלוז' הרומנית.


למרות מכירתו, מכבי תל אביב לא צפויה להשתולל. פרדראג ראיקוביץ' (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי