מצבו של בוזגלו, עסקאות קלטינס וספורי וקרב האליפות: נמני בראיון

נמני ובוזגלו
נמני ובוזגלו | דני מרון

סוכן השחקנים שהיה מעורב בהעברת הקשרים מבית"ר ירושלים ומהפועל ת"א להפועל ב"ש ב-103FM : "מחתימים שחקנים ל-5 שנים כי אחרת מאבדים את הנכס". וגם: האם יהיה קאמבק במדי מכבי חיפה וכיצד תיראה עונת 2019/20?

(גודל טקסט)
אחד מסוכני השחקנים הכי פעילים, בוודאי בימים האחרונים, הוא אבי נמני. רק ב-24 השעות האחרונות הוא היה אחראי על העברת רמזי ספורי להפועל באר שבע מהפועל תל אביב, לאחר מכן דוד קלטינס שמיוצג על ידו נפרד מבית"ר ירושלים לטובת הפועל באר שבע וגם מאור בוזגלו, שנמצא במו"מ עם מכבי חיפה, נחשב לאדם קרוב אליו שנוהג להתייעץ איתו בענייני הקריירה.


הערב נמני התראיין בתכנית הספורט ב-103FM והתייחס לעסקאות האחרונות, שללא ספק היו ויהיו מהבולטות של הקיץ. תחילה התייחס הסוכן לעובדה שגם ספורי וגם קלטינס חתמו כל אחד לחמש שנים: "בלי קשר לשם כזה או אחר, שחקנים שמשקיעים עליהם אי אפשר שיעזבו אחרי שנה או שנתיים, כי אז מאבדים את הנכס. לא הייתי מזלזל בכדורגלן הישראלי, יש כאן שחקנים טובים".


אם המחירים לא חרגו מגבול הטעם הטוב: "בעלים חושבים גם להשביח שחקנים ולמכור אותם הלאה כדי להרוויח כסף. אם השחקנים נמכרים במיליון והערך שלהם הוא חצי מיליון יורו, אז זה לא הגיוני, אבל בסופו של דבר אנחנו מחקים את כל העולם גם אם בממדים יותר קטנים. גם קורה שקונים בסכום נמוך ומוכרים בהרבה. צריך פרופורציות נכונות יותר".



"מחקים את כל העולם. צריך פרופורציות נכונות יותר". קלטינס מוצג בב"ש (אתר רשמי)


מצבו של מאור בוזגלו: "אבא שלו מטפל בזה, אבל למאור עדיין יש אופציות לשחק בחו"ל, שתיים מהן מאוד ברורות. הוא לא סגור על עצמו עדיין, כי אם הוא היה משוכנע שהוא רוצה לעבור לחו"ל הוא כבר היה משיב בחיוב. הוא גם עוד לא סגור במכבי חיפה והוא כמובן לא פוסל אותה. אני לא יודע להעריך היכן הוא ישחק, כי הוא עדיין לא קיבל החלטה".


החלון הנוכחי: "אנחנו בסך הכל ב-25.6 ועוד יש הרבה זמן. ב"ש עשתה רכש משמעותי מאוד, מכבי תל אביב שמרה כמעט על כל הסגל ואמורה עוד להתחזק בשניים או שלושה שחקנים וגם מכבי חיפה תתחזק. אני לא חושב שאמור להיות לחץ, אבל כדי להיאבק על האליפות בצורה רצינית הן צריכות להעמיק את הסגל ולהביא שחקנים שיעשו את ההבדל כדי שלא תהיה לנו ליגה כמו בשנה שעברה. אני חושב שאפשר להתמודד עם מכבי ת"א, ב"ש עשתה רכש טוב, בניגוד לשנה שעברה שאפשר היה לראות בשלב מוקדם שהשחקנים לא עושים את ההבדל".


על בית"ר ירושלים:
"אני חושב ששכר השחקנים של בית"ר ירושלים הוא נמוך בהרבה, אפילו לא חצי מהקבוצות שהזכרתי, אבל הקבוצה מכוונת לזכייה באליפות. אני מאוד מקווה שזה יקרה כי הגיע בחור שמשקיע, נותן ורוצה ואני מקווה שדברים יתחברו. בית"ר צריכה קצת יותר רוגע ושקט, כי בסוף צריך ניהול שקט ואי אפשר כל היום שיהיה פול ווליום מסביב לשעון. חוגג בא ממקום טוב ועושה המון בשביל המועדון, אבל הוא צריך לדעת לשדר שקט ורוגע ולהגיב לדברים בצורה נכונה, גם כשיהיו רגעים לא טובים במהלך העונה ויהיו כאלה".



מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ושחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)


מה חסר לשחקנים הצעירים כדי לפרוץ:
"אני חושב שהשחקנים לא מקבלים את מה שהם צריכים כבר מגיל צעיר והבעיה הכי גדולה היא שקבוצות לא תומכות בשחקנים צעירים. בכל הליגות המובילות בעולם דוחפים שחקנים בני 18, המאמנים מאמינים בהם ונותנים להם את הבמה גם במחיר של חוסר ניסיון. בישראל זה לא קורה – זו צריכה להיות מדיניות של מועדון, לא של מאמן. במדינות הבלקן משחקים הצעירים כי זו המדיניות. זה משהו שחייב לקרות אצלנו".


מאבק האליפות בעונה הבאה: "אני כן רואה את כל הקבוצות הגדולות נמצאות למעלה בעונה הבאה, גם את מכבי נתניה שיש לה קבוצה טובה. אני גם הייתי רוצה לראות את הפועל ת"א נמשכת לשם".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי