המחטף של הקיץ? מכבי חיפה מנהלת מו"מ עם באלדומרו פרלאסה

באלדומרו פרלאסה
באלדומרו פרלאסה | Alexandre Schneider/Getty Images

פרסום ראשון: הקשר הקולומביאני שכבר היה על סף חתימה בהפועל ב"ש, מנהל שיחות עם הירוקים ולא מן הנמנע שינחת בכרמל. לאלברמן הוצע להצטרף לצוות של בלבול. וגם: המסר שהועבר לבוזגלו ומשחק ההכנה שבוטל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הצטרפה ביממה האחרונה למירוץ לצירופו של הקשר האחורי באלדומרו פרלאסה בן ה-27, כך נודע הבוקר (חמישי) לספורט1.

הקולומביאני היה מועמד עד כה להפועל באר שבע שאף ניהלה עמו שיחות מתקדמות וציפתה לנחיתתו, אלא שהוא בחר בסופו של דבר באתלטיקו נסיונל הקולומביאנית. כעת, לאחר שדווח על פיצוץ המו"מ עם אתלטיקו, הירוקים מנסים לבצע מחטף. על פי מקורות בקולומביה השחקן דורש שכר של כחצי מיליון יורו והצדדים מנהלים שיחות ראשוניות.

מי שעוד עשוי להצטרף, או לחזור למועדון יותר נכון, הוא גל אלברמן שפרש לפני כשבועיים ממשחק פעיל והבוקר נפגש עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר וקיבל הצעה להצטרף לצוות המקצועי. ההצעה הראשונית הגיעה כבר בסיום העונה, אבל לאחר פרישתו יצא אלברמן לחופשה פרטית וכעת נפגש עם הבעלים בשנית. כידוע, בלבול איבד הקיץ את שני עוזריו, לואיס בואה מורטה שעבר לאברטון האנגלית ואיתי מרדכי שמונה למאמן הפועל נצרת עילית ועד עתה צורף רק פול גרובס כעוזר המאמן החדש.


ילבש ירוק בסופו של דבר? פרלאסה (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)

ובחזרה לסגל הקבוצה שנבנה: פרלאסה הוא לא השחקן היחיד שמועמד. מאור בוזגלו ובני משפחתו היו ביומיים האחרונים בסדרת צילומים אינטנסיביים לקראת העונה הרביעית של סדרת 'הבוזגלוס' ובמקביל לביקור בשייט בקיאק ובאטרקציות שונות בצפון הארץ, היה הקשר נחוש לסיים את הסאגה מול מכבי חיפה ולחזור למועדון. 

בשעות הבוקר אתמול הייתה הרגשה כי בוזגלו יסכים לקבל את ההצעה הראשונה של הירוקים ויגיע במטרה לחתום, אבל בסביבתו מספרים כי לא היה כל מסר כזה וכי השחקן כלל לא חשב כך. במהלך היום הגיעה הצעה שנייה מצד הירוקים, שעל פי טענתם הייתה ההצעה הגבוהה ביותר שהוצעה לשחקן מקבוצה כלשהי בישראל, אבל במועדון ציפו שהקשר יגיע כדי לחתום ואילו הוא מצדו קיווה למו"מ סטנדרטי, כבכל עסקה, מה שפחות סיפק את רצונם של אנשי המועדון.

 "הפערים לא גדולים, אבל בוזגלו רצה להביע את הרצונות שלו ובחיפה היו חדים – או חתימה על החוזה שהצענו או כלום,  אמר גורם המקורב לשני הצדדים. במכבי חיפה הבהירו כי הסאגה הסתיימה, אך אותו גורם מקורב ציין: "הסאגה בין מאור למכבי חיפה אף פעם לא נסגרת. זה היה יכול להיגמר במהרה בפגישה בין יענקליה שחר למאור".

אגב, הבוקר הודיעה הקבוצה הדנית אולבורג על ביטול משחק הידידות שתוכנן למחר נגד מכבי חיפה בעקבות עומס על שחקניה, כך לפי הודעתה. הדנים אמורים היו להתייצב עם שחקני קבוצת המילואים, אולם הירוקים יערכו את הבכורה הלא רשמית שלהם לעונה רק ביום שבת נגד בוורן.

בינתיים, באימון הראשון במחנה בהולנד התחלקו השחקנים לקבוצות כאשר גרובס עבד עם שחקני ההתקפה ובלבול עם ההגנה. המגן הניגרי, איקוואם אוטין ערך אימון מלא ואילו סינטיהו סלליך, שהצטרף גם הוא למחנה, השתתף עם הקבוצה בחלק הראשון של האימון ולאחר מכן ערך אימון אישי בהמשך לשיקום שלו וחזרתו לכושר. סלליך זכה לקבלת פנים חמה מהשחקנים. מחר יגיעו למחנה נשיא המועדון, יעקב שחר, והמנכ"ל, אסף בן דב.


מכבי חיפה על כר הדשא במחנה בהולנד (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי