בן בסט חתם על החוזה בהפועל חיפה, ממתין לאישור של כץ

בן בסט
בן בסט | מאיר אבן חיים

החלוץ ששוחרר מהפועל באר שבע יצטרף בחוזה לשנתיים עם אופציה, הבעלים ששוהה בארה"ב יסגור את העברתו. במועדון מחפשים חלוץ זר נוסף כשבינתיים מהראן לאלא חוזר לאימונים לאחר השעיה בת שנתיים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח את אימוניה לקראת העונה החדשה 2019/20 ביום שלישי הקרוב. בקבוצה צירפו עד עתה ארבעה שחקני רכש: השוער יסמין בוריץ', הבלם בן והבה, המגן אלי בלילתי והקשר קווין טאפוקו, ובמועדון צפויים להודיע על רכש גדול: החלוץ עדן בן בסט ששוחרר מהפועל באר שבע הבוקר לאחר שהגיע להסדר על ענייניו הכספיים וכבר חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

למעשה מה שמונע בשלב זה את ההכרזה הרשמית על חזרתו של הקבוצה הוא הבעלים של יואב כץ, ששוהה בארצות הברית וצריך לחתום גם הוא על החוזה ולהפוך את צירופו לסופי ורשמי. בן בסט סיכם לשנתיים עם שכר של כ-180 אלף דולר לעונה עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שחלה התקדמות משמעותית בין הצדדים: "הוא יגיע לאימון הראשון שלנו", אמרו במועדון.

מעבר לכך, בקבוצתה ממשיכים בחיפוש אחרי חלוץ זר, כאשר לאחרונה במועדון שוחחו עם מספר מועמדים. שחקן נוסף שיפתח את האימונים הוא החלוץ מהראן לאלה שחוזר למגרשים אחרי שנתיים שהורחק בגלל שימוש בחומרים אסורים.



בן בסט במדי הפועל חיפה. הקאמבק קרוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי