נלחמת על רוקאביצה: בית"ר הציעה 350 אלף יורו בחוזה לשנתיים

ניקיטה רוקאביציה
ניקיטה רוקאביציה | צילום: ערן לוף

לפני פקיעת האופציה בחצות: בבית"ר מנסים לפתות את חלוץ מכבי חיפה. אשתו לוחצת עליו להישאר. השחקן דיווח על הצעה מסין, אך מקורביו מרגיעים: "לא יעבור בפחות מ-600 אלף יורו". עדי ואדרי חתמו, דימטריוס יגיע?

(גודל טקסט)

הלילה (ראשון) תפוג האופציה של מכבי חיפה, להשוות כל הצעה מקבוצה אחרת, על ניקיטה רוקאביציה, אלא שהחל משעות הבוקר החלו גורמים בבית"ר לנסות ולשכנע אותו לא לחתום על החוזה החדש. בשיחה שנערכה עם נציגיו, הובטח לו כי ברוב העונה יתופקד כחלוץ מרכזי ולא כשחקן אגף.

רוקאביציה הבהיר כי הירוקים מציעים כ-300 אלף יורו לעונה, בעוד שהחוזה הנוכחי שלו עומד על 400 אלף יורו. בהתאם לכך, בבית"ר הבהירו בשיחה כי הם מוכנים להציע 350 אלף יורו לעונה. מקורבים לשחקן טוענים כי אשתו של השחקן ביקשה ממנו להישאר בחיפה אם ההצעות יהיו דומות וכעת הכדור בידיים שלו. רוקאביציה הבהיר בשיחה עם אנשי בית"ר כי הוא מחזיק גם בהצעה מסין, אבל בסביבתו הבהירו: "הוא לא יעבור לשם אלא אם יקבל חוזה עתק של לפחות 600 אלף יורו".

במועדון עושים מאמץ גדול להחתים בלם זר מוביל כבר בימים הקרובים. שחקנים בקבוצה הבהירו אמש כי "למרות הדיבורים סביב הקבוצה, הגיעו לכאן שבעה שחקנים ועזבו עשרה. יש עוד המון עבודה עד שנוכל להצהיר שהקבוצה בדרך לאליפות. יש כאן קבוצה טובה, והאווירה טובה, אבל בשביל ללכת צעד קדימה צריך להביא עוד שניים או שלושה שחקנים משמעותיים".


האופציה של רוקאביצה תפוג הלילה (מאור אלקסלסי)

כזכור, רוני לוי ויוסי בניון נוטים להחתים שחקן זר אחד בלבד ברביעייה האחורית, כשבהמשך נשקלת אפשרות לצרף קשר זר במקום אפונסו טיירה, וזאת בהנחה שז'אורז'יניו יעזוב או יוקפא. "יש כאן מצוקת זרים, נהיה חייבים לעשות שינויים חכמים כדי שהקבוצה הזאת תתחבר ותצליח", הבהירו במועדון.

במקביל לאיתן טיבי, במועדון עושים הגישו הצעה עבור בלם פאוק סלוניקי, דימיטריוס (26, 1.93). בבירה טוענים שעדיין לא התקבלה החלטה בנושא וישנם שני מועמדים נוספים. מי שכן חתמו הם הקשר האחורי עדי תמיר מהפועל רמת גן, שהצטרף לפתיחת האימונים, הותיר רושם חיובי והצטרף לשנתיים וכן שלום אדרי, הקשר ההתקפי שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בניון אמר: "מדובר בשחקנים שהוכיחו את עצמם במבחנים, הם מוכשרים מאוד ואני בטוח שישתלבו אצלנו בצורה נהדרת".

בנושא אחר: הנהלת בית"ר ירושלים בחרה ביועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר כמי שילווה את בית"ר בבניית האסטרטגיה התדמיתית של המועדון. שטראוכלר (34, רס"ן במילואים) שימש כמנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של ראש הממשלה ומפלגת "הליכוד".


"יש כאן מצוקת זרים". ז'אורז'יניו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי