עמוס לא סובל מפגיעה חמורה. המועדון: הכדור אצל עזרא

דני עמוס
דני עמוס | אריאל שלום

השוער שעבר בדיקת MRI צפוי לשוב לאימונים מלאים בקרוב. "פנורמה צפון" תצטרך כאחת מנותנות החסות. כהן התרגש מאימון הבכורה: "כשהיו פה שמונה שחקני נבחרת לא היה דבר כזה". הקשר יצטרך ליזום את הצטרפותו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה פתחה אתמול את אימוניה לעונת  2019/20 באופן רשמי עם שחקני הרכש החדשים, אלמוג כהן, רומן גולובארט, רועי קהת, רון אשכנזי ויובל שדה, כשהתרגשות שכזאת לא זכורה זמן רב בעיר. למעלה מ-1000 אוהדים הגיעו למתחם האימונים, הדליקו רימוני עשן ולא הורידו את הקפטן החדש והאקס אלמוג כהן מהכתפיים. כהן עצמו, נראה נרגש מאוד וסיפר לחבריו: "בתקופה הקודמת שלי פה, כשהיו לנו שמונה שחקני נבחרת בסגל, לא הייתה אווירה שכזאת".

מי שלא התאמנו היו הבלם החדש גולובארט, שנטל אנטיביוטיקה והונחה לנוח וכמוהו גם השוער דני עמוס, שספג מכה בברכו וסובל מכאבים שהם זכר לעונה שעברה. השוער עבר בדיקת  MRI  בימים האחרונים ולא נמצא ממצא חריג, כך שהוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים.

מי שעוד תצטרף למועדון היא חברת "פנורמה צפון", שתהפוך לאחת מנותנות החסות של היהלומים. בשנים האחרונות הייתה החברה נותנת החסות הרשמית של מכבי פ"ת, אך בימים האחרונים, ולאחר מספר שנים, הודיע בעלי החברה, יעקב בורשטיין על עזיבתו ושם החברה יתנוסס על חולצותיהם של שחקני נתניה.

כהן, סגל ודראפיץ'.
מכבי נתניה פתחה את העונה (דני מרון)

בנוגע לחן עזרא, לאחר דבריו של הבעלים אייל סגל במסיבת העיתונאים, בה הבהיר כי נתניה לא תחכה לעזרא והיא פונה למועמדים אחרים (הנבחנים מופאסה ומיזן), בנתניה הסבירו כי המצב עדיין לא סגור, אך כעת מי שיצטרך לעשות את הצעד הוא עזרא עצמו. מספר אוהדים, פנה במהלך האימון לבעלים אייל סגל וביקש לנסות לצרף את עזרא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי