דודי אלון יצטרף לאימוני נס ציונה, אושר אבו לא יתאמן

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

השוער ששב להפועל ת"א לאחר עונת השאלה ולא נמצא בתוכניות של ניסו אביטן, צפוי לשמש כמחליף. בקבוצה עדיין ממתינים להחלטת מכבי חיפה לגבי עומרי גלזר. הבלם לא הגיע לסיכום מול המועדון ולא יגיע לאימון הפתיחה

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, תפתח מחר (שלישי) את אימוניה לקראת העונה החדשה. המאמן עמיר תורג'מן, שנחת מחופשה בחו"ל, פועל לצרף שחקנים חדשים ובעיקר ממתין למכבי תל אביב שכפי שדיווחנו, תעביר לקבוצה מספר שחקנים שלא יהיו חלק מהסגל הרחב שלה.

השוער עמית שמש עזב את הקבוצה וחתם בשורות נורדיה ירושלים מליגה א'. לאימון מחר יגיע השוער דודי אלון ששב מהפועל פתח תקווה להפועל תל אביב ולא יהיה בסגל של המאמן ניסו אביטן. בנס ציונה ממתינים להחלטתה של מכבי חיפה להעברת השוער עומרי גלזר בהשאלה לעונה אחת, ואם לא תהיה התקדמות בימים הקרובים גם שוער זר נמצא על הפרק.

מי שלא יגיע לאימון הפתיחה מחר הוא הבלם אושר אבו שלא הגיע עם ההנהלה לסיכום על המשך דרכו. מתן זלמנסון שלא חתם על חוזה, כן צפוי להגיע. עד עכשיו שחקני הרכש החדשים של הקבוצה הם שחקן ההגנה הגנאי רומריק אטו, הקשרמגן רז נחמיאס, הקשר אילון ירושלמי והקשר האלבני סבין לילאי.


שחקני נס ציונה חוגגים. מחר אימון הפתיחה (צילום: נס ציונה, האתר הרשמי)

כזכור, נס ציונה תארח השנה את משחקיה באצטדיון המושבה, ובמחזור הפתיחה מצפה לה משחק בית מרגש במיוחד נגד האלופה מכבי תל אביב. בנוסף, המועדון פרסם היום את מחירי המנויים שלו למשחקי הבית בעונה הקרובה, כשמנוי רגיל יעלה 700 ש"ח, מוזל (לילד/חייל/נכה/אזרח ותיק) יעלה 450 ש"ח ואילו מנוי לתא הכסף יעלה 1,500 ש"ח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי