בהפועל ב"ש חושדים: אלחמיד מזייף פציעה במטרה לשדרג את חוזהו

חאתם עאבד אלחמיד
חאתם עאבד אלחמיד | לירון מולדובן

הצעות מחו"ל על הבלם טרם התקבלו וגם בקשתו לשיפור שכרו לא נענתה, בבירת הנגב יש הסבורים שהוא מנסה להעביר מסר בתלונותיו על כאבים והבקשה להפחית בעומס במקביל ליכולתו של ויטור. מהמועדון נמסר: "מדובר בקשקוש"

(גודל טקסט)
העונה שעברה של הפועל באר שבע נחשבה לכישלון גדול לאחר שלוש אליפויות רצופות, אך למרות זאת ישנן מספר נקודות אור בבירת הנגב. אחת הבודדות היה הבלם חאתם אלחמיד, אשר שדרג את מעמדו והפך לשחקן שמשתייך לסגל בנבחרת ישראל, תוך שהוא מתמרן בהצלחה בין עמדת הבלם לעמדת המגן הימני.


הקיץ היו מספר קבוצות באירופה שהביעו התעניינות באלחמיד, כשבין השאר הוזכרה גם אלופת סקוטלנד, סלטיק. אולם, להפועל באר שבע לא הגיעה שום הצעה רשמית בנוגע לאלחמיד שיצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין. כפי שפרסמנו, השחקן מצפה לשדרוג בשכרו ובמקביל ביקש מהצוות המקצועי להפחית בעומס במהלך מחנה האימונים, בטענה לכאבים באגן. בשלב זה לא ברור האם ייקח חלק במשחק האימון האחרון של הפועל באר שבע ביום רביעי הקרוב ובקבוצה יש הסבורים כי השחקן כשיר ופשוט שולח מסרים בדבר רצונו לשדרוג בשכרו, כשגם יכולתו של מיגל ויטור במחנה האימונים, הפורטוגלי עד כה מתקשה לשחזר את יכולתו הגבוהה, אולי הינה חלק מאותה אסטרטגיה של הבלם, אם בכלל קיימת אחת כזו.



יש לציין שבסביבתו של השחקן דחו על הסף את הטענות, אמרו כי הכל נעשה בתיאום עם הצוות המקצועי של הקבוצה והוסיפו כי מאז שחאתם הצטרף להפועל באר שבע הוא נתן את כל כולו ושיחק גם כשלא היה כשיר במאת האחוזים. מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: "השחקן אכן סובל מכאבים וכן עבר דיקור. מדובר בקשקוש מוחלט".


במקביל, בהפועל באר שבע מקווים כי בימים הקרובים יסדירו את העניינים מול השחקנים שלא הצטרפו למחנה האימונים בפולין, בניסיון להימנע ממחלוקות משפטיות בין הצדדים, כאשר הערכה היא כי תוך שבוע-שבועיים כל השחקנים "המנודים" ימצאו קבוצה חדשה. בבאר שבע ממשיכים בניסיונות לצרף קשר זר, כאשר הצוות המקצועי בוחן מספר אופציות שהוצגו באמצעות צוות הסקאוטינג של המועדון. רק אם ימצא שחקן שיענה על הדרישות של המאמן, ברק בכר, ויעמוד במסגרת התקציבית שהגדירה הנהלת הקבוצה, יוחלט לצרפו.



אלחמיד. בהפועל באר שבע חושדים שמדובר במהלך לשדרוג החוזה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי