סוכנו של טיבי: "בית"ר התעניינה, אך לא הגישה הצעה רשמית"

טיבי
טיבי | דני מרון

במועדון אישרו את הפניה לבלם פאוק דימיטריוס, אך טרם הצליחו לסגור את העסקה. אחרי ההצעה מחיפה שלשום, רוקאביצה טרם יצר קשר לגבי ההצעה של חוגג. גם ברקת נכנסה לתמונה ונדחתה. טיירה החל לבחון אופציות נוספות

(גודל טקסט)

אחרי החתמת עדי תמיר ושלום אדרי, בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיונות להביא שחקני הגנה. כזכור, בסוף השבוע פרסמנו כי הקבוצה חזרה לאופציית איתן טיבי, וזאת עוד לפני שהצוות המקצועי פנה לבלם היווני של פאוק סלוניקי דימיטריוס, שבמועדון אישרו את מועמדותו. סוכנו של טיבי אמר לספורט1 כי "בית"ר ירושלים שוחחה עימנו, הייתה התעניינות, אך טרם הוגשה כל הצעה רשמית".

ומה בנוגע לרוקאביצה? שלשום פרסמנו כי מכבי חיפה הגישה הצעה בגובה של כ-600 אלף יורו לשנתיים, הצעה אותה השחקן טרם קיבל ובמקביל קיבל מסר מההנהלה של בית"ר לפיה הם מוכנים לשלם לו יותר על מנת שיגיע. בשלב הזה נכנסה אלונה ברקת לתמונה, הציעה 575 אלף יורו לשנתיים ונדחתה. כרגע, ההצעה של בית"ר ירושלים גבוהה יותר, אבל מכיוון שלמכבי חיפה יש אפשרות להשוות כל הצעה אחרת, במועדון מבינים שיש לירוקים עדיפות. השחקן עצמו הבהיר שעד שלא ימצה את המגעים עם שחר, הוא לא מתכוון לחתום במועדון אחר.

הקבוצה מגבירה את קצב האימונים שלה לקראת היציאה למחנה בעוד כשבועיים. עידן ורד עדיין סובל מפציעה, ז'אורז'יניו מתאמן אך לא נמצא בתכניות וכך גם אפונסו טיירה שסוכנו התבקש למצוא לו פתרון משום שאינו נמצא בתכניות המקצועיות של הקבוצה. השחקן בוחן אופציות אחרות בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי