ניסיון לסגור את עיסקת דלמאו, מכבי ת"א תפנה לחלוצים אחרים?

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

בין האלופה להראקלס ההולנדית עומדים פערים כספיים, ובמועדון הצהוב החליטו שאם השיחות לא יתקדמו הם ימשיכו לשמות הבאים ברשימה שלהם. התקרבות במגעים עם דסה, יקבל מענק חתימה וסעיפים חדשים בחוזה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא מתכוונים למשוך עוד זמן רב את המגעים להחתמת החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו, שחקנה של הראקלס ההולנדית. אתמול (שני) נערכו לא מעט שיחות בין הצדדים אולם הסכמה טרם הושגה, ולמרות שדלמאו עצמו כבר סיכם את תנאיו לשלוש עונות עם האלופה הישראלית, המועדונים עצמם מתקשים לסגור את הפערים הכספיים הנוגעים למכירתו של החלוץ.

ההצעה הראשונה של מכבי היתה על סך מיליון יורו, וההולנדים דרשו סכום כפול, אולם גורמים המעורים בפרטים טענו שהם יסכימו למכור גם במיליון וחצי יורו. כפי שפורסם אמש בספורט1, החלוץ עצמו נפגש עם ראשי הראקלס ודרש מהם שחרור מיידי, אך בשלב זה כאמור הדברים מתעכבים.

במכבי תל אביב החליטו שלא למשוך עוד זמן רב את השיחות עם ראשי המועדון ההולנדי וייתכן שכבר היום או מחר, אם לא תושג הסכמה, יפנו ראשי האלופה למגעים עם חלוצים נוספים שיש להם ברשימה. הצהובים ימריאו ביום ראשון למחנה אימון נוסף בהולנד, בו יקיימו שלושה משחקי מבחן, כאשר המטרה להגיע למחנה הזה עם סגל מלא ככל שניתן כדי להעלות הילוך בהכנות לקראת מוקדמות ליגת האלופות.

דסה. יחתום לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת (דני מרון)
דסה. יחתום לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת (דני מרון)

שחקן נוסף איתו מנסים להגיע להסכמות הוא המגן אלי דסה, וכפי שפורסם אמש, בין הצדדים חלה התקרבות משמעותית בימים האחרונים. כעת נראה שהמגעים נמצאים ביישורת הסופית, ואם לא יקרה משהו דרמטי יחתום דסה על חוזה חדש לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, ושכרו ינוע סביב ה-450 אלף יורו לעונה. דסה צפוי לקבל גם מענק חתימה גדול ובחוזהו יהיו בנוסף לסעיף יציאה לחו"ל, גם תחנות יציאה לשני הצדדים מהחוזה עצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי