אורן גולן: "יש רצון להצליח. מאמין בחדשנות של אורי גוטמן"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

הפועל חדרה תפתח הערב את העונה עם אג'ידה ופוצ'יבה, לוסיו ינחת רק הלילה ולא יגיע לאימון הבכורה: "95% שנצליח גם הפעם". בלם נס ציונה וקשר כפר סבא יגיעו להיבחן, גם הזרים אמיר בילאלי וקווין ואן קיפרסליוס

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח הערב (שלישי) את עונת המשחקים, כאשר למרות ההצלחה הגדולה של העונה שעברה קיים לא מעט חשש והרבה סימני שאלה סביב הקבוצה לקראת העונה הבאה. המאמן ניסו אביטן עזב את הקבוצה לטובת הפועל תל אביב, כאשר במקומו מונה אורי גוטמן שעבורו זו עונת בכורה כמאמן בוגרים.

בדומה לקיץ שעבר, גם הפעם סגל הקבוצה חסר לחלוטין כאשר שחקנים רבים שהיו משמעותיים במהלך העונה האחרונה שיחקו כמושאלים וחזרו לקבוצת האם שלהם. בין השאר מדובר בעדן קארצב, איילון אלמוג ואליאל פרץ שחזרו למכבי תל אביב, ויהב גורפינקל שעזב למכבי חיפה. גם בקרב הזרים בשלב זה נשארו רק השוער אוסטין אג'ידה והקשר ג'ורג' פוציבה, שיגיעו לאימון הבכורה, והחלוץ לוסיו שינחת בישראל רק בערב ויתחיל להתאמן במהלך השבוע. הבלם אמיר בילאלי והקשר קווין ואן קיפרסליוס, שכבר סיכמו את תנאיהם מול חדרה אבל ייבחנו מספר ימים על ידי הצוות המקצועי לפני שיחתמו, ינחתו לקראת סוף השבוע.

בקרב הישראלים חתמו עד כה המגן חגי גולדנברג, הקשר דניאל סולומון והחלוץ שגיא דרור, ובמועדון מחכים לחזרתם של מכבי תל אביב ומכבי חיפה ממחנות האימונים על מנת לנסות ולהשאיל מספר שחקנים גם העונה. בנוסף, לאימון הבכורה יגיעו מספר שחקנים שייבחנו על ידי הצוות המקצועי, ביניהם הבלם צליל נחמיה מנס ציונה, הקשר אלמוג אוחיון מהפועל כפר סבא ומספר שחקנים מליגה א' כמו איילון אלימלך, אושר טפירו וגיא רפאלי.

לוסיו. יצטרף לאימונים באיחור (אודי ציטיאט)
לוסיו. יצטרף לאימונים באיחור (אודי ציטיאט)

היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, אמר: "גם בעונה שעברה היה לנו חשש, אפילו גדול יותר, אבל מבחינתי ישנה התרגשות ורצון להצליח גם העונה ואני מאמין בחדשנות של אורי גוטמן. 95% בטוח שנפתיע לחיוב גם הפעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי