דגני מחזיק בשתי הצעות מהולנד, יעדכן את הנהלת הפועל ת"א בקרוב

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

הקפטן לא הגיע לאימון באישור הצוות המקצועי, יקבל החלטה בנוגע למעבר לאירופה בימים הקרובים. אביטן מעוניין לצרף את חנן ממן, האופציות החלופיות הן קאניוק או אלטמן שהיו קרובים לחתימה. החלה הבוררות מול רפואה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רחוקה מלהשלים את בניית הסגל שלה לקראת העונה הבאה, ובמועדון רוצים להעביר הילוך עד ליציאה למחנה האימונים ב-14 ביולי. המטרה של האדומים היא לצרף שניים-שלושה שחקנים בכירים לחלק ההתקפי, שישדרגו את הקבוצה משמעותית לצידו של מאור בוזגלו.

הנושא המרכזי שמעסיק את ראשי הפועל ת"א הוא מצבו של הקפטן אוראל דגני, שהפתיע את המועדון בדברים שאמר במסיבת העיתונאים. הבלם מצפה להיפגש עם הנהלת הקבוצה אלא שבהפועל הבהירו שזה לא יקרה: "לא ניפגש עם דגני ולא נשדרג את שכרו. הפועל רוצה את דגני, יש לו חוזה ארוך טווח מכובד מאוד. רק אם יפעיל את סעיף השחרור הוא יעזוב, אין לנו מה לעשות". במועדון מודעים לכך שהבלם מבוקש בבית"ר ירושלים והפועל באר שבע ומניחים שעד להמראה למחנה האימונים בפולין התמונה תתבהר.

דגני, מצידו, לא הופיע לאימון הבוקר. הוא יצר קשר עם הצוות המקצועי וסיפר כי אינו חש בטוב וכי הוא שוכב במיטה עם 39.5 מעלות חום, וקיבל אישור להישאר בבית. "מותר לאדם להיות חולה", אמרו בקרבת המועדון. לספורט1 נודע כי הקפטן מחזיק בשתי הצעות מקבוצות בהולנד, ועשוי לעבור אם הקבוצות המעוניינות בו בארץ לא יגישו הצעה שתתקבל על ידי ראשי האדומים. חשוב לציין שסעיף השחרור של דגני לאירופה נמוך ב-50% מסעיף השחרור בתוך ישראל, 200 אלף דולר לעומת 400 אלף דולר. דגני יודיע להנהלת הקבוצה על עתידו בימים הקרובים.


אוראל דגני. ההנהלה לא תיפגש איתו (יוני אריאלי)

בעשרת הימים האחרונים עומדים על הפרק שלושה שחקני חיזוק: חנן ממן, עומרי אלטמן וגידי קאניוק. המאמן ניסו אביטן סימן את קשר הפועל באר שבע כעדיפות ראשונה וההנהלה לא מתערבת לו בנושא. המאמן מעודכן בכל השיחות עם כל השלושה ומודע גם לעניין הכספי. אלטמן וקאניוק כבר היו קרובים לחתימה בהפועל אלא שהם יגיעו רק אם האדומים לא יצליחו להגיע להסכם מול אלונה ברקת והפועל באר שבע. כזכור, אביטן אמר כבר במסיבת העיתונאים ביום ראשון: "כל השלושה מועמדים להצטרף, אנחנו רוצים את השחקנים האלה, גם את מאור בוזגלו לא היה קל להביא".

בסביבת המועדון הוסיפו: "אלטמן כבר שיחק בהפועל ת"א והיה דומיננטי ומחובר לקבוצה. רק המאמן יחליט איזה מבין השחקנים לצרף".  בשיחות בין המאמן לראשי המועדון, הבהיר אביטן עד כמה חדר ההלבשה המאוחד הוא המפתח לעונה הקרובה, ואין כוונה ליצור פערי שכר משמעותיים בין שחקני הסגל. בהפועל לא יהיה מצב בו שחקן ישתכר 250 אלף יורו לעונה, ושחקן אחר ישתכר פחות ממחצית הסכום. 

בנושא אחר, הבוררות בין הפועל תל אביב לקובי רפואה החלה כשבורר ההתאחדות עמיאל תגר יהיה זה שיכריע בעניין. המאמן שפוטר מהמועדון דורש פיצויים בגובה 700 אלף שקלים. בדיון הפרוצדורלי נקבע כי על המועדון להגיש תצהירים ועדויות עד תחילת אוגוסט, ורפואה יגיש לאחר מכן. הדיונים הבאים ייערך בין ה-20 ל-22 באוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי