נס ציונה ביקשה את דסה, תורג'מן: "אנחנו ממתינים לתשובות"

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

העולה החדשה פתחה את האימונים לקראת עונת 2019/20 והמאמן רוצה לצרף בהשאלה את הקשר, אך מכבי תל אביב מוכנה רק למכור. רז שטיין: "ננסה לשחזר את מה שעשתה הפועל חדרה בעונה שעברה"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה העולה החדשה לליגת העל פתחה היום (שלישי) אחר הצהריים את אימוניה במגרש הפרדס תחת המאמן עמיר תורג'מן ועוזרו ארז בלפר. מי שלא הגיע לאימון הוא שחקן הרכש האלבני, הקשר סבין לילאיי, שאשתו אמורה ללדת בכל שעה והוא נשאר בטירנה עד הלידה ויצטרף בהמשך. השחקן כן יגיע למחנה האימונים בבולגריה אליו תמריא הקבוצה ב-16/7 ושם תקיים שלושה משחקי הכנה. עד כה הצטרפו רז נחמיאס, אילון ירושלמי, סבין לילאי ורמריק אטו.

"זה כיף לפתוח עונה חדשה ולבנות קבוצה מהבסיס", אמר המאמן עמיר תורג'מן. "יש לנו המון עבודה ואנחנו וזה ייקח זמן עד שנצרף שחקנים שאנחנו נמצאים איתם בקשר וממתינים לתשובות מהמועדונים שלהם. קבוצות כמו מכבי חיפה הבעיו רצון לעזור לנס ציונה, כי הנשיא יעקב שחרן שיחק כאן בתור שחקן. גם מכבי תל אביב הראתה נכונות בשל הקשרים שלי והקשרים אשר נבנים בין המועדונים. זה חשוב שיש קשר עם קבוצות גדולות שרוצות להשביח שחקנים אצלנו".

רז שטיין התייצב לצד מאמנו והתייחס למעבר לאצטדיון המושבה: "המגרש שלנו בנס ציונה היה מאוד ביתי בעונת העלייה וצברנו בו נקודות רבות, אבל הוא לא עמד בסופו של דבר בתקן ולכן עדיף לשחק באצטדיון המושבה. נעשה את ההתאמות ונהיה קבוצה טובה. המטרה היא לתקוע יתד בליגת העל וננסה לעשות את מה שהפועל חדרה עשתה בעונה שעברה".

מספר שחקנים הגיעו להתרשמות באימון וביניהם החלוץ עדן שרם ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון ירושלים וכן תחת המאמן תורג'מן בבית"ר ת"א/רמלה. לאימון הצטרפו השוערים דודי אלון ששייך להפועל תל אביב ותמיר לאלו מבית"ר ירושלים בנוסף לשוער השלישי מתן זלמנסון וההמתנה היא לשוער מכבי חיפה עומרי גלזר שהובטח כי יעבור לנס ציונה אם יוחלט לשחרר אותו לעונה אחת.

הקבוצה תעשה כל שביכולתה לצרף את קשר מכבי תל אביב, אור דסה, שהושאל בעונה שעברה להפועל רעננה ולא ייכלל בסגל של המאמן ולדימיר איביץ'. המאמן עמיר תורג'מן נמצא בקשר עם האלופה בנוגע לשחקן, אלא שנכון לעכשיו הצהובים לא מעוניינים בהשאלה אלא למכירה בלבד. לקבוצה אין את המשאבים הכלכליים לכך. שחקנים נוספים שביקש המאמן הם שחקני ההגנה פאדי נג'ר ונועם כהן, והאלופה תאפשר את העסקה רק במידה והעולה החדשה תעמוד בשכרם.


עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)

בקרוב אמורים בנס ציונה למנות יו"ר חדש במקומו של אלי כהן שהתפטר. משחק האימון נגד הפועל ראשון לציון שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע בוטל, ועד לטיסה לבולגריה יתקיימו שני משחקי הכנה – נגד הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקווה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי