אייל סגל הציב אולטימטום לעזרא: חתימה עד כניסת השבת

חן עזרא
חן עזרא | לירון מולדובן

למרות האופטימיות שנרשמה הבוקר במכבי נתניה לגבי הגעתו של הקשר, בעלי המועדון הצהיר כי אם לא יחליט בשעות הקרובות, הוא יבלה את העונה בקבוצה אחרת: "הפעם זה לא בשליטתי"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

למרות הקשיים במו"מ, במכבי נתניה האמינו כי הקשר חן עזרא יוכל להצטרף לקבוצה ואולי אף לקחת חלק במחנה האימונים. אלא שהבעלים אייל סגל, ששוהה בחו"ל, הציב בשעות האחרונות אולטימטום לשחקן, לפיו "אם לא יחתום עד כניסת השבת, כל צד יעשה את העונה באצטדיון אחר".

"יש פערים קטנים, אבל אם כל צד יתגמש טיפה, אפשר יהיה לפתור את זה אמרו גורמים במו"מ", אמרו הבוקר (שישי) במועדון, כאשר ההערכות היו שאם נתניה תגדיל את הצעתה (100 אלף יורו), ניתן יהיה להגיע למתווה.

בינתיים, בקבוצה ערכו אתמול ארוחת גיבוש בהשתתפות השחקנים, הצוות המקצועי ואנשי המועדון, ארוחה אשר נערכת מדי שנה ביישוב אבן יהודה, אצל קרובי משפחתו של מאמן הכושר יניב מדר.


במועדון אופטימיים לגבי חזרתו של חן עזרא (אודי ציטיאט) 

מי שחזר לאימונים מלאים הוא החלוץ גיא מלמד, שלא השתתף באימון הבכורה עקב כאבים, אך כעת, כשיר למחנה האימונים, אליו תמריא הקבוצה ביום שני לפנות בוקר. החלוץ השני, פאטוס בצ'יראי, נחת אתמול (שלישי)  בישראל ויצטרף היום לאימונים.

בנתניה יצאו שבעי רצון מצירופה של חברת 'פנורמה צפון' לאחת מנותנות החסות של המועדון, כאשר לספורט1 נודע, כי החברה, בבעלותו של יעקב בורשטיין תשקיע סכום של למעלה ממיליון שקלים, בקבוצה מעיר היהלומים.


יצטרף לאימונים. פאטוס בצ'יראי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי