ורד ייבדק אצל רופא מומחה. בבית"ר מאמינים: לא יזדקק להתערבות כירורגית

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקשר עדיין לא מסוגל להתאמן, במועדון אופטימיים בנוגע למצבו, אך רוצים לוודא שיהיה כשיר למחנה האימונים. ז'אורז'יניו עדיין לא בכושר ולא ברור האם ייקח חלק. הערב: משחק אימון מול מ.ס אשדוד

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מעריכים כי הפציעה של עידן ורד אינה מצריכה התערבות כירורגית, אך על מנת לבחון את הפציעה בצורה מקיפה יותר, שלחו אנשי המועדון את השחקן לבדיקה אצל רופא מומחה. בבירה רוצים לוודא שוורד יהיה מסוגל לחזור לפעילות סדירה של ריצה עד המחנה, כשבשלב זה הוא סובל מכאבים בכף הרגל ולכן לא מסוגל להתאמן.

מלבד ורד, כל שחקני הקבוצה התאמנו אתמול (רביעי). המאמן רוני לוי ערך אימון כפול ושילב בין אימוני כושר למשחקונים. במועדון טוענים שז'אורז'יניו עדיין רחוק מלהיות בכושר משחק ובשלב זה ישנה התלבטות האם לאפשר לו לצאת למחנה. "רוני יפרסם את הסגל עד תחילת השבוע ואז נהיה חכמים יותר גם לגביו", אמרו במועדון.

כידוע, היום ייערך משחק אימון ראשון מול מ.ס אשדוד באיצטדיון הי"א, ביום שני תתארח הקבוצה בגרונדמן אצל רמת השרון ולוי ביקש מההנהלה לנסות ולארגן משחק אימון נוסף עד היציאה למחנה בעוד כעשרה ימים.

במקביל, יוסי בניון ולוי ממשיכים לבחון אופציה להחתים בלם זר. פאוק סלוניקי דורשת דמי העברה גבוהים עבור דימיטריוס, אבל אם הדרישות יופחתו קיימת אפשרות שהשחקן יגיע לבית וגן.


עידן ורד. בבירה מאמינים שלא יהיה צורך בהתערבות כירורגית (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי