הדלת של כחילה נסגרה: "הוא גמר עם בית"ר ירושלים"

אבי נמני, טל כחילה
אבי נמני, טל כחילה | דני מרון

בבירה זועמים על התנהלותו של הבלם, שהעדיף לחתום באטרומיטוס היוונית והוביל להפסד בגובה חצי מיליון שקלים: "כל עוד ההנהלה הנוכחית פה, הוא לא ישחק כאן". במועדון אישרו: עידן ורד ייבדק אצל רופא מומחה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים הבהירו היום (חמישי) כי דלתו של הבלם טל כחילה נסגרה והוא לא ישוב בעתיד למועדון, זאת בעקבות התנהלותו במהלך השבועות האחרונים.

גורמים במועדון סיפרו לספורט1 כי בתקופה האחרונה הוגשו לכחילה מספר הצעות מקבוצות בישראל אותן הוא דחה על סף. יש לציין כי בית"ר ירושלים הפסידה חצי מיליון ש"ח בעקבות איבוד דמי ההשבחה משום שהבלם בחר לחתום באטרומיטוס היוונית.

"הוא כנראה שכח מאיפה הוא בא", אמר גורם בבית"ר ירושלים. "היו לו כאן מספיק הצעות טובות, אבל הוא בחר לצאת לאירופה בכל מחיר. הדלת של כחילה נסגרה והוא גמר את הסיפור. כל עוד ההנהלה הנוכחית נמצאת בבית"ר ירושלים, הוא לא ישחק כאן. ההתנהלות שלו לא הייתה מכובדת".

בתוך כך, במועדון אישרו כי עידן ורד קיבל הוראה להיבדק אצל רופא מומחה וזאת בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל בכף הרגל. לאחר מכן יחליטו בבית"ר ירושלים סופית מתי יחזור הקשר להתאמן בצורה סדירה. בבית"ר מעריכים כי השחקן אינו זקוק להתערבות כירורגית, אך יחד עם זאת רוצים לוודא זאת באופן סופי לקראת היציאה למחנה האימונים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי