חוגג: "כחילה? שחקני בית צריכים לכבד את המועדון ולא להיפך"

טל כחילה
טל כחילה | אודי ציטיאט

בעלי בית"ר ירושלים פנה לאוהדים בפוסט מפורט על דעתו לגבי השחקן שעזב לאטרומיטוס: "הוא בחר לצאת לחו"ל וכך בית"ר לא קיבלה עליו אגורה. ברוכיאן? ריגש אותי, אבל אני מחפש להתמודד על תארים. היום הסמל הוא ה-$"

(גודל טקסט)

בעוד בית"ר ירושלים מתכוננת לעונה הקרובה, הבעלים משה חוגג ממשיך במדיניות הפנייה הישירה לאוהדים דרך הפייסבוק. חוגג פרסם היום (שישי) פוסט בקבוצת פייסבוק של אוהדי בית"ר ובו פרש את משנתו לגבי שחקני הבית של המועדון.

בתחילה התייחס חוגג לדברים שאמר שחקן בית"ר לשעבר אבירם ברוכיאן בראיון, בו סיפר כי הוא רוצה לחזור לבית"ר. "כותבים לנו המון על אבירם ברוכיאן ועל זה שצריך לכבד שחקני בית", כתב חוגג, "כמה דברים יש לי לומר על זה. קודם כל, בית"ר מחפשת לזכות בתארים ולצרף את השחקנים הטובים ביותר, אם המטרה תפסיק להיות תארים אפשר יהיה לחשוב על צירוף שחקנים לפי יכולתם המקצועית".

משם המשיך הבעלים לפרשת טל כחילה: "שנית, לפני שהמועדון צריך לכבד שחקני בית, שחקני בית צריכים לכבד את המועדון. לא כך היה עם טל כחילה, שחקן בית שגדל במועדון מגיל ילדים, שחקן שגם אם המאמן החליט שהוא לא בתוכניות שלו להרכב לעונה הבאה זה לא אומר שלבית"ר לא מגיעה עליו תמורת כספית. שני מועדונים מליגת העל הציעו חצי מיליון שקלים על טל כחילה, הייתי מוכן לרדת גם ל-300 אלף ולתת לטל 200 מענק שחרור, אבל טל בחר ללכת למועדון מחוץ לישראל וכך בית"ר לא קיבלה עליו אגורה שחוקה למרות שהשקיעה בו שנים על גבי שנים מגיל ילדים".

ברוכיאן במדי בית
ברוכיאן במדי בית"ר ב-2009. "בית"ר מחפשת את השחקנים הטובים ביותר" (דני מרון)

"במקום לתמוך בכל מיני שחקנים, תתמכו במועדון. שחקן שפוגע במועדון זה רע. אומרים לי סמל, אלי אוחנה זה כנראה הסמל האמיתי האחרון שהיה וכנראה שיהיה, היום הסמל הוא סימן ה-$. לפחות תראו שאתם אוהדי בית"ר ירושלים ולא אוהדי בית"ר כחילה/קלטינס/ברוכיאן/אחר".

"אני לא מכיר אישית את ברוכיאן", הוסיף חוגג, "אבל מילותיו מרגשות, עושה רושם שבשבילו בית"ר זו באמת אהבה. אבל בעונה שבה אני הולך להשקיע מעל ל-70 מיליון שקלים אני רוצה להתמודד על תארים יותר מכל דבר אחר וכל מחווה מרגשת, ולכן ההחלטה היא רק של יוסי ורוני והיא תהיה רק על בסיס מקצועי".

לבסוף התייחס הבעלים לקצב מכירת המנויים: "מסע הרכש שלנו לא הסתיים, אבל חייב להגיד שאני חש קנאה למועדונים הגדולים האחרים. מצד אחד הם כולם ביחד לא הוציאו חצי ממה שאני הוצאתי על רכש, ומצד שני למועדון הכי גדול אין אפילו שליש מכמות המנויים שיש להם. אפילו לנתניה, וכבודם במקומם מונח, יש יותר מנויים מלנו".

חוגג עם אוחנה.
חוגג עם אוחנה. "אי אפשר שהמועדון יתבסס רק על הכסף שלי" (דני מרון)

"אי אפשר שבכל שנה המועדון יתבסס רק על הכנסות ממני. צריך בסיס מנויים גדול ויציב, כמו שיש לאחרים, כדי לדעת שיש קהל נאמן שהולך עם המועדון תמיד. מצד אחד אני מרגיש שיש לנו 100 אלף מאמינים, אבל מנויים – פחות מ-4000".

"ולסיום, לראות אתמול במשחק את הקהל מגיע ומעודד במשחק אימון מראה לי כמה כולנו צמאים לעונה החדשה, זה נותן חשק להשקיע עוד ולהפוך אותה לעונה מיוחדת מאוד. תעשו מנויים, נחזור לבשל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי