מכבי ת"א פנתה לדורסון: "יש אפשרות שאגיע". צפו בביצועיו

סרדאר דורסון
סרדאר דורסון | Oliver Hardt/Bongarts/Getty Images

האלופה מנסה להנחית חלוץ במהרה, שחקן ההתקפה הגרמני-טורקי של דרמשטאט מליגת המשנה בגרמניה אישר לספורט1 שהתקבלה הצעה. בעונה האחרונה, עונת השיא שלו, כבש 11 שערים ב-33 הופעות. גם אנטליהספור בעקבותיו

(גודל טקסט)
בשבת בבוקר נודע כי פוצץ המשא ומתן בין מכבי תל אביב לחלוץ הספרדי של הראקלס אדריאן דלמאו, מה שאילץ את ראשי הצהובים לעבור הלאה ולחפש אופציות נוספות. הערב (ראשון) דווח בגרמניה כי אחד המועמדים שזכו לקבל הצעה מראשי הצהובים הוא סרדאר דורסון, שנכתב כי גם אנטליהספור הטורקית בעקבותיו. 



אלא שכשעה קלה לאחר שהתפרסם הדיווח, סרדאר דורסון שוחח עם ספורט1 ואישר את האפשרות שהגיע לישראל: "מכבי תל אביב פנתה אליי, יש אפשרות שזה אכן יקרה", אמר בתגובה. יחד עם זאת, לספורט1 נודע כי לחלוץ הצעות נוספות וכי כרגע נראה שהסיכויים שיגיע למכבי ת"א אינם גבוהים.


דורסון בן ה-27 שיחק בעונה בדרמשטאט מהבונדסליגה השנייה בגרמניה ובעונה האחרונה כבש 11 שערים ובישל 7 ב-33 הופעות. מדובר בחלוץ יליד המבורג שבגרמניה, אך לו גם אזרחות טורקית. הוא החל את דרכו בכדורגל בגרמניה וב-2008 אף צורף לקבוצת הנוער של האנובר, אבל שב לטורקיה אחרי שלא הצליח להגיע לקבוצה הראשונה.


לגרמניה הוא זכה לחזור ככדורגלן ב-2016, אז הצטרף לגרויטר פירת' מליגת המשנה בהעברה חופשית. בסך הכל בליגה השנייה בגרמניה הוא רשם 92 הופעות, בהן כבש 24 שערים ובישל 10, אך כאמור העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה של החלוץ שמתנשא לגובה של 1.90 מטר ומכאן גם שמחירו עלה והוא כיום מוערך בכמיליון יורו, פי שלושה מהסכום בו נרכש בקיץ שעבר מפירת'. חוזהו בקבוצתו הנוכחית יסתיים ב-2021. 



Footballgoals 2018/2019 ⚽️❤️ #secondhalf#firsthalf#goals#oftheseason#workhard#serdardursun#bundesliga#zlatan#çalişmayadevam#dreams#skills@sv98@official433pic.twitter.com/iVfG6OTy56

— Serdar Dursun (@dursunserdar) May 25, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי