אלחמיד עשוי לפתוח מול לאצ'י, גם סבג בתמונת ההרכב

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

הבלם התאושש מהכאבים, שוחח עם המאמן בארבע עיניים ותורגל ב-11 לקראת המשחק נגד האלבנים בחמישי בצל ההתעניינות מצד סלטיק. בבאר שבע משוכעים שהקשר עשוי להיות תגלית העונה. ממן הפצוע ייעדר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבעה שהציגה אתמול את המדים החדשים לקראת העונה הקרובה, העבירה הילוך לקראת המשחק ביום חמישי מול לאצ'י האלבנית במוקדמות הליגה האירופית. הבלם חאתם עבד אלחמיד שסבל במהלך מחנה האימונים בפולין מכאבים באזור האגן, יהיה כשיר להתמודד והמאמן ברק בכר אף תרגל אותו לפרקים בהרכב. במקביל, עתידו של הבלם ממשיך להעסיק את סגנית האלופה. הבלם קיים שיחה בארבע עיניים עם המאמן במהלכה התבקש להתרכז במשחק הגדול בצל ההתעניינות מצד סלטיק. "אני בונה עלייך", אמר לו בכר.

אלחמיד יפתח יפתח במרכז ההגנה לצידו של הקפטן החדש של הקבוצה, מיגל ויטור, כאשר בלם הנבחרת, לואיי טאהא, ימתין על הספסל, אלא אם כן המאמן ישנה את החלטתו ברגע האחרון ויבחר בשיטת שלושת הבלמים. גם הקשר נאור סבג שהפגין יכולת טובה במחנה האימונים בפולין, תורגל בהרכב, והוא מסומן על ידי אנשי המועדון כמי שעשוי להיות תגלית העונה.  את החלק הקדמי יובילו הקשר הצעיר מקוסטה ריקה, ג'ימי מרין, ההולנדי נייג'ל האסלביינק, שהצטיין במחנה האימונים בפולין וכמובן בן שהר, מלך השערים של הקבוצה. 

מי שיחמיץ את המשחק הוא הקשר חנן ממן שטרם התאושש מהפציעה בשריר המפשעה.  באר שבע תמריא כבר מחר לקראת המשחק מול לאצ'י, כאשר הקבוצה תטוס לטורקיה ומשם בטיסת המשך לאלבניה.


בכר לצד השחקנים החדשים. באר שבע מעבירה הילוך בהכנות (צילום: חיים זלקאי)

לצד המחלוקת עם הקשר חן עזרא, שהיה קרוב להצטרף למכבי נתניה, בבאר שבע מנסים להגיע בהקדם להסדר כספי עם שאר השחקנים שלא נמצאים בתוכניות לעונה הבאה וביניהם השוער אריאל הרוש, הבלם שיר צדק והמגן דור אלו. כשבמקביל, ממתינים בבאר שבע להתפתחויות במשא ומתן שמנהל הסלובקי אריק סאבו עם פנאתינאיקוס ואריס סלוניקי. לאחר חזרתה של הקבוצה ממחנה האימונים בפולין, מי שהעבירו את האימון לקבוצת המנודים הוא ברק בכר וצוות העוזרים שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי