בן חיים לא התאמן, בניון ואוחנה ערכו פגישות בחיפוש אחר בלם

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

מצבו של השחקן יתבהר מחר והוא לא ישותף במשחק האימון נגד רמת השרון (18:50, ספורט4). השניים נפגשו עם סוכנים, במועדון אמרו: "חייבים לשחרר זרים כדי להתקדם". בריהון לאשדוד: מוכן לחתום לשנתיים עם אופציה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תקיים הערב (שני 18:50, ישיר בספורט4) משחק אימון נגד הפועל רמת השרון לזכר אוהד הקבוצה עידו בן ארי ז"ל. הבלם טל בן חיים לא נטל חלק באימון הבוקר ולא ישתתף במשחק, כשרק מחר יוחלט מה יהיה זמן המנוחה המדויק שלו והאם יתאמן עד ההמראה למחנה. גם עידן ורד, שימריא בקרוב לארצות הברית לבדיקה מטעם המועדון, לא נטל חלק באימון ולא ברור כמה זמן ייעדר. החל ממחר בלילה יצטרף לוי גרסיה לקבוצה לקראת היציאה למחנה, ואימון הבכורה שלו יהיה ברביעי.

רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים לנסות ולצרף בלם. אתמול נערכה פגישה בין בניון ואוחנה לבין סוכני שחקנים בבית וגן, בניסיון לקדם מו"מים עם מספר שחקנים שהוצעו להם. "קודם נצרף בלם, אחר כך נסגור את הפאזל. חייבים לשחרר זרים כדי להתקדם", אמרו במועדון. למרות השמועות, אפונסו טיירה עדיין מועמד לעזוב ולא נמצא בתוכניות של רוני לוי. גם ז'אורז'יניו לא יהיה חלק מהסגל שמונה כעת שישה זרים. במועדון ממתינים שיעקב בריהון יענה להצעה של אשדוד. השחקן מוכן לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת במקום לעונה אחת, כפי שביקש תחילה.

המועדון הודיע היום כי נמרוד מאהלר, אשר עבד בעבר בבית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ובני יהודה, מצטרף לצוות המקצועי החדש הנבנה במועדון, בתפקיד הפיזיותרפיסט הראשי. מאהלר אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד לחזור למועדון הגדול והמפואר הזה, שבונה את עצמו ומציב מטרות גבוהות. יאללה בית"ר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי