בעקבות בקשת בית"ר: ורד ימריא לבדיקה אצל רופא מומחה בארה"ב

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

שבוע לפתיחת המחנה, קשר בית"ר ייבדק לאחר שהתברר שהוא סובל מדלקת בעצב. המועדון ניסה לשאול את בלם פאוק, שמעדיפה למכור אותו. אחרי שפוצץ עסקה מול אשדוד, בית"ר לוחצת על בריהון לעבור תמורת הפחתת דמי ההעברה

(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, עידן ורד, ימריא לרופא מומחה בארצות הברית על מנת לאמוד את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל ומונעת ממנו להתאמן בשלב הזה. בבית"ר זיהו כי הקשר סובל מדלקת בעצב באזור כף הרגל ושם מנסים לבדוק האם הוא זקוק להתערבות כירורגית.

בניגוד להערכות לפיהן הקשר יחזור בתחילת השבוע לאימונים, בבית"ר החליטו כבר בשבוע שעבר לשלוח את השחקן לבדיקה בחו"ל וזאת כדי לקבל הערכה לקראת מחנה האימונים בפולין אליו תמריא הקבוצה בעוד שבוע. "רוני בונה על ורד הוא שחקן חשוב במערך שלנו ואנחנו רוצים לדעת סופית שאין צורך בהתערבות כירורגית", אמרו במועדון. טל בן חיים לא התאמן ביום שישי ומחר לא צפוי לקחת חלק במשחק האימון ברמת השרון.

רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים להשקיע מאמצים בהחתמת בלם אך כרגע אין משא ומתן מתקדם עם אף שחקן. במועדון פנו לפאוק סלוניקי במטרה לשאול את הבלם דימיטריוס, אבל אלה הבהירו כי הוא לא יעבור בהשאלה אלא במכירה בלבד. היוונים דורשים כרגע כחצי מיליון יורו.


עידן ורד. בבית"ר לחוצים שבוע לפני המחנה (אודי ציטיאט)

ומה לגבי העוזבים? כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי יעקב בריהון פוצץ את עסקת העברתו לאשדוד, לאחר שהוצע לו חוזה לשלוש שנים וסוכמו דמי המעבר בין משה חוגג לג'קי בן זקן. אשדוד הציעה לשחקן חוזה משודרג, ובתמורה לכך חוגג הפחית את דמי המעבר, רק שכעת השחקן מעוניין להבטיח בחוזה סעיף שמאפשר לו לעזוב בתום כל עונה, עניין שאשדוד מתנגדת לו בשל תשלום דמי המעבר. בבית"ר לוחצים לקיים את העסקה עוד השבוע. הבוקר עורכת הקבוצה יום צילומים לקראת העונה הבאה. בעקבות כך, רוני לוי דחה את אימון הבוקר והוא ייערך אחר הצהריים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי