בן ביטון מונה לקפטן הפועל ב"ש, קישור דליל נגד לאצ'י

בן ביטון
בן ביטון | אודי ציטיאט

המאמן שוחח עם הממגן שפותח את עונתו ה-7 במועדון ונבחר לתפקיד, במועדון אמרו: "מהווה דוגמא ומופת לעבודה קשה ונחישות". ספורי החולה לא ימריא לאלבניה כמו גם עוזר המאמן (בעצת רופאו), זריהן עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, והבוקר (שלישי) מינתה קפטן חדש לקבוצה: בן ביטון. המאמן ברק בכר שוחח עם המגן שפותח את עונתו שביעית בקבוצה והודיע לו על בחירתו לתפקיד. מחליפיו יהיו הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, בן שהר, לואי טאהא. בהודעה הרשמית ציינו בקבוצה את הרזומה המרשים של המגן שזכה עם באר שבע בשלוש אליפויות, פעמיים בתואר "אלוף האלופים", גביע הטוטו וכן שיחק עמה פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית. מהמועדון נמסר: "בן מהווה מופת לעבודה קשה ונחישות והוא אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה הבוגרת".
בתוך כך, הקבוצה  תקיים אימון בוקר לפני שתמריא בהמשך היום (שלישי) לטורקיה ומשם תעלה על טיסת המשך לאלבניה, לקראת המשחק נגד לאצ'י ביום חמישי (18:20, שידור ישיר בספורט1) במוקדמות הליגה האירופית. עוזר המאמן אליניב ברדה שוחרר מהטיסה בעקבות עצת רופאו שרצה להפחית עומס.


גם קשר הרכש החדש רמזי ספורי לא ימריא עם הקבוצה למחנה. במהלך בדיקה שעבר אתמול (שני), אובחנה אצלו דלקת גרון וכאבים באוזניים ובקבוצה לא רוצים לקחת סיכונים. ספורי הוא לא היחיד שיחסר לברק בכר בחוליית הקישור ומסתמן כאב ראש רציני למאמן. חנן ממן שטרם התאושש מהפציעה בשריר המפשעה, לא צפוי לשחק. מאור מליקסון כזכור נמצא בתהליך שיקום לאחר ניתוח בקע שעבר בסיום העונה שעברה. הבלם לואי טאה, שלא מתוכנן לפתוח בהרכב במשחק בחמישי, קיבל אתמול שחרור מהאימון בשל חתונת אחותו. 




ניב זריהן. בתמונת ההרכב לקראת המשחק בחמישי (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי