נועם גמון חתם בהפועל כפר סבא: "נרגש ומודה על ההזדמנות"

נועם גמון
נועם גמון | הפועל כפר סבא

כפי שפורסם בספורט1, המגן ששיחק בעונה שעברה תחת אופיר חיים יצטרף אליו גם בשורות העולה החדשה לליגת העל: "מדובר במועדון מצוין עם מסורת בליגה הבכירה". גם החלוץ בן מיזן הצטרף: "קיבלו אותי בצורה נפלאה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

רכש נוסף בשרון: הפועל כפר סבא הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של המגן הימני נועם גמון, כפי שפרסמנו בספורט1. גמון היה שחקן של אופיר חיים גם בעונה שעברה בהפועל עפולה וכעת הוא יחבור למאמן העולה החדשה גם בשורות הירוקים. 

עסקת העברתו נסגרה לפני מספר ימים, והוא עתיד להתחרות עם טום שלח על המקום בהרכב. לאחר החתימה אמר גמון: "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל כפר סבא. שמעתי שמדובר במועדון מצוין, עם מסורת בליגה הבכירה. אני מודה לאופיר חיים ויצחק שום על ההזדמנות ומקווה להחזיר במגרש".

שחקן נוסף שחתם הוא בן מיזן, שיחזק את הקבוצה מהשרון בעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. "יש כאן אנשים מצוינים ואווירה טובה להצלחה. קיבלו אותי נפלא מהרגע הראשון. מצפה ומחכה לפגוש באוהדים ולשמח אותם. בטוח ביכולתי לעזור לקבוצה להצליח. אעבוד הכי קשה עבור כך", סיפר מיזן הנרגש.

גמון ומיזן העלו את מספר שחקני הרכש של הפועל כפ"ס לשבעה, לאחר צירופם של סאדיק אוטנדה, בובקר טראורה, רוי רונן, מוחמד יוסף ונירן רוטשטיין. גל פורת, שהיה המגן הימני בעונה החולפת, ביקש העלאה בשכרו ונמסר לו לחפש קבוצה חדשה, דבר אשר הוא מסרב בשלב זה.

כידוע, כפר סבא ניצחה אתמול את בני יהודה 0:1 במשחק אימון, והצוות המקצועי, בראשותו של חיים, יצאו שבעי רצון מהיכולת שראו. הירוקים עוקבים אחרי כמה קשרים שעתידים לחזק את מרכז השדה, כשאמש פורסם על נפילת המו"מ עם שלומי אזולאי, שבחר להצטרף למ.ס. אשדוד.

אופיר חיים. מחפש חיזוק לחוליית הקישור (מאור אלקסלסי)
אופיר חיים. מחפש חיזוק לחוליית הקישור (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי