בית"ר הודיעה לקונטה: מימשנו את האופציה לעונה הקרובה

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | עדי אבישי

השחקן קיבל עדכון על ההחלטה להשאירו, כעת יתרכזו במועדון במו"מ להארכת חוזהו. 600 אוהדים הגיעו לבית וגן, פרצו לדשא והניפו את עלי מוחמד על הכתפיים. חוגג, שהמריא לחופשה פרטית, עודכן והתרגש מהמחווה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה לאנטואן קונטה על מימוש האופציה שלה לעונה נוספת. כעת יתפנו בקבוצה למשא ומתן עם המגן, במטרה להאריך את חוזהו. על מנת להישאר, קונטה מעוניין לקבל שדרוג בשכרו, העומד על 270 אלף יורו. במועדון מצדם הודיעו כי לא ישדרגו חוזים קיימים, אך ייתכן שהשחקן יקבל העלאה של כ-10 אחוזים בשכרו אם יסכים לחתום לטווח ארוך.

כ-600 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר (שישי) למתחם האימונים בבית וגן על מנת להפגין תמיכה בעלי מוחמד ובבעלים משה חוגג. ההחלטה התקבלה שלשום, לאחר שהבעלים הודיע על רצונו לעזוב בעקבות קריאות גזעניות. חוגג עצמו המריא לחופשה פרטית שתוכננה מראש עם המשפחה ולא נכח באימון, אך עודכן במתרחש ויצטרף בהמשך למחנה בפולין, אליו תמריא הקבוצה ביום ראשון.

"נגרום לחוגג להבין שאין שום סיבה שיעזוב. מי שקרא את הקריאות נגד מוחמד זה קומץ, כמה ילדים שלא משקפים את הדעה של רוב הקהל", אמרו מספר אוהדים בארגון.

אוהדי בית"ר הציגו מפגן תמיכה מרשים בקבוצה, פרצו לדשא הניפו את עלי מוחמד על הכתפיים ושרו: "אנחנו אוהבים אותך". בעקבות האירועים האחרונים, הרוחות בבית"ר ירושלים נרגעו ומשה חוגג הגיב דרך עמוד הפייסבוק שלו לתמונות המרגשות: "תשובה מוחצת לגזענות! ארץ ישראל היפה, נשים, דתיים, חילונים, ילדים, מבוגרים, מכל הצבעים וכל הסוגים באו להראות שהרוב הדומם יודע גם לשאוג והוא שאג בשמו של עלי מוחמד! מרגש עד דמעות, תודה לכם אנשים יפים"


(יונתן זינדל/פלאש 90)


(יונתן זינדל/פלאש 90)


(יונתן זינדל/פלאש 90)


רוני לוי. אוירה טובה באימון (יונתן זינדל/פלאש 90)


עלי מוחמד. מפגן תמיכה מרשים (יונתן זינדל/פלאש 90)

לוי גרסיה שנחת שלשום ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. כרגע, רק עידן ורד השוהה בבוסטון בבדיקה אצל רופא מומחה לא מתאמן עם חבריו. ורד ממתין לתשובות שיתקבלו בסוף השבוע. בתחילת השבוע הוא יצרף לחבריו בפולין.

בנושא אחר, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הנהלת הקבוצה הודיעה לקשר הברזילאי ז'אורז'יניו שהוא לא ימריא למחנה האימונים עם הקבוצה. מנגד, אפונסו טיירה שלא נמצא בתכניות המקצועיות של רוני לוי, ימריא עם הקבוצה למחנה עד שיימצא פיתרון אחר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי