אלחמיד: "לא הרגשתי בבוקר המשחק שהצלחתי להתגבר"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

בלם הפועל באר שבע הציג את גרסתו לכך שביקש לא ליטול חלק במפגש נגד לאצ'י: "נטו מחשבה לטובת הקבוצה, כי אני לא מרוכז ולא יכול לתת 100 אחוז". ברקת תצטרך להחליט על עתידו, דגני מסומן כמחליף אפשרי

(גודל טקסט)

אי הכללתו של הבלם חאתם אלחמיד בסגל במשחק אתמול מול לאצ'י האלבנית במוקמות הליגה האירופית (1:1), גררה לא מעט חצי ביקורת כלפי השחקן בהפועל באר שבע. כפי שטענו בבאר שבע, אלחמיד פנה ביום המשחק למאמן ברק בכר, וציין בפניו כי הוא לא מרגיש במאת האחוזים למפגש, ועל כן הוא הוצא מהסגל למרות שתורגל תחילה בהרכב.

כידוע הדברים הגיעו על רקע התעניינות של סלטיק הסקוטית בבלם, שבמקביל מצפה לשדרוג חוזהו, אלא שלאחר חזרתה של הקבוצה מהמשחק באלבניה פרסם אלחמיד את הצד שלו בסיפור: "האהבה וההערכה שקיבלתי מכם הייתה בזכות כישרון לחימה, מחויבות ויכולת על המגרש", כתב לאוהדים והסביר, "ההחלטה שקיבלתי בבוקר המשחק הייתה מתוך מחשבה נטו לטובת הקבוצה, כי שחקן שעובר לחץ אדיר ומחשבות בלתי פוסקות על העתיד שלו ושל המשפחה שלו לא יכול להיות מרוכז ולתת 100%. חשבתי שאני אתגבר על הכול ואשחק, אבל זה לא מה שהרגשתי בבוקר המשחק. אוהב אתכם ושתהיה שבת שלום לכולם".

הבעלים של הקבצה, אלונה ברקת תצטרך להחליט מה יעלה בגורלו של השחקן. אם הוא יעזוב, מי שמסומן כמחליפו הוא אוראל דגני מהפועל תל אביב, כאשר במידת הצורך בבאר שבע ישלמו את סעיף היציאה שלו מהחוזה בהפועל תל אביב, המוערך ב-400 אלף דולר.


אלחמיד צופה בחבריו באלבניה. ברקת תחליט על עתידו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי