פרסום ראשון: הפועל ת"א הסכימה למכור את גוטליב ב-350 אלף יורו

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

אורנבורג הרוסית שיפרה את הצעתה, גורם בכיר במועדון: "קיבלנו את ההצעה, מאמינים שזה ייסגר תוך 24 שעות". שיר צדק המועמד הבכיר להחליפו, גם גבריאל תמאש בתמונה. בקבוצה מקווים שאלטמן יחתום סופית מחר

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב כבר ארזה את המזוודות לקראת הטיסה מחר (ראשון) למחנה האימונים בפולין. בקבוצה מקווים לקבל את אישורה של פנאתינייקוס על מנת שעומרי אלטמן יעבור בדיקות רפואיות, ישלים את מעברו ויעלה על הטיסה כשחקן מן המניין, כפי שפורסם לראשונה בספורט1


בינתיים, מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא הבלם אדי גוטליב שבדרך להשלים את מעברו לרוסיה. אורנבורג הרוסית העלתה את הצעתה עבור הבלם ל-350 אלף יורו (כשההצעה הקודמת עמדה על 300 אלף יורו), הצעה שמניחה את הדעת אצל המועדון האדום.  בכיר בהפועל ת"א אמר לספורט1: " קיבלנו את ההצעה, מאמינים שזה ייסגר בתוך 24 שעות".


בהפועל רוצים שהעסקה, תביא להגעתו של שיר צדק אל מתחם חודורוב, כאשר הבלם ממשיך להתאמן בנפרד מקבוצתו הנוכחית הפועל באר שבע ומחכים ששני הצדדים יגיעו לסיכום. בינתיים, הועלה גם שמו של בלם הפועל חיפה, גבריאל תמאש, כמועמד, אם לא יחתום על חוזה חדש בקבוצה.



אדי גוטליב. בדרך לרוסיה (אודי ציטיאט)


בחזרה לאלטמן, החלוץ צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים, כשבשנה הראשונה שכרו יעמוד על כ–160 אלף יורו ויגדל בהמשך החוזה. גורם במועדון אמר: "אלטמן מחזיק בהצעה של מעל 200 אלף יורו ממכבי חיפה. הוא הוכיח לנו שהוא אוהב את הפועל תל אביב והוא מכיר בכך שהוא חוזר למועדון גדול, היישר לאצטדיון בלומפילד. לא כל שחקן היה פועל כך. אחרי מאור בוזגלו, שלא שם את נושא הכסף בראש מעייניו, גם אלטמן הוכיח שהפועל תל אביב חשובה לו".


החולצה מספר 10 בהפועל תל אביב שייכת כיום לאור אינברום ובקבוצה יעשו ניסיון לשכנע את הקשר לוותר עליה לטובת שחקן ההתקפה החדש-ישן. לאוהדי הקבוצה שהמתינו לו אתמול בנמל התעופה, אלטמן אמר כי ביום ראשון הוא יעלה על הטיסה לפולין והוא יחזור ללבוש אדום אחרי שנתיים ביוון. עם השלמת העסקה, אלטמן יצטרף לחלק הקדמי של הפועל תל אביב, הכלול את עומר דמארי, מאור בוזגלו ואור אינברום – שלושה שחקני התקפה יצירתיים.

 
חוזר ללבוש את החולצה האדומה. עמרי אלטמן עם האוהדים בנתב
אלטמן יחד עם אוהדי הקבוצה (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי