טיירה לא בתכניות, בית"ר אישרה: שיביאקוב ייבחן

אפונסו טיירה בבית"ר ירושלים
אפונסו טיירה | דני מרון

הקשר הפורטוגלי התבשר כי אינו בתכניות, אך התעקש. בבית"ר אישרו: המגן היהודי אסטוני בן ה-19 ינחת במחנה האימון, ינסה להרשים את רוני לוי. תוצאות הבדיקה של עידן ורד יגיעו בקרוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תמריא מחר בבוקר (ראשון) למחנה האימונים שלה בפולין. כפי שפרסמנו, ז'אורז'יניו לא ייצא למחנה של הקבוצה, אולם הערב מתברר כי במועדון העבירו מסר גם לאפונסו טיירה שאינו נמצא בתוכניות המקצועיות של רוני לוי ונשקלה אפשרות שלא ימריא עם הקבוצה למחנה. בשיחה שנערכה עם השחקן, טיירה עצמו ביקש להמריא לפולין בטענה שהוא מסוגל לשנות את דעתו של המאמן. "הוא מתאמן כמו מקצוען וביקש לצאת למחנה, כיבדנו את הבקשה שלו. הוא פייטר ורוצה לשמור על עצמו למקרה שיהיה בקבוצה אחרת", אישרו בבירה הערב.

בקבוצה רוצים להמשיך להתחזק, ובמועדון אישרו את הפרסום בספורט1 לפיו דניל שיביאקוב, מגן יהודי מרוסיה אשר משחק באסטוניה (בן 19) יגיע למבחנים במהלך מחנה האימון. טל בן חיים עדיין לא מתאמן וערך אימון ריצה בלבד ביום שישי. עידן ורד שנמצא בבוסטון ימריא לפולין כבר מחר אבל הוא עדיין לא מורשה להתאמן. תוצאות הבדיקה הסופיות יגיעו לבית"ר בקרוב ואז יתברר בדיוק כמה זמן ייעדר.

ומה קורה בגזרת הבלם? בימים האחרונים הוצעו למועדון מספר בלמים זרים שהיו אמורים להגיע למבחנים. במועדון דחו זאת בשל העובדה שלוי ובניון מעדיפים להחתים זר איכותי ללא מבחנים. אם יגיע זר למחנה, זה יהיה שחקן צעיר למטרת רכישה עתידית בלבד. 

רוני לוי. רוצה להחתים בלם איכותי ללא מבחנים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי