כפי שפורסם לראשונה בספורט1: עומרי אלטמן חתם בהפועל ת"א

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | הפועל תל אביב

הקשר זכה לפיצוי מפנאתינייקוס, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם לשנתיים לפני ההמראה לפולין: "חוזר למועדון ענק, נעשה דברים יפים". קשיים בהעברת שיר צדק שלא להגיע לסיכום עם באר שבע

(גודל טקסט)
מספר שעות לאחר שהפועל תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ניסו אביטן והקשר מאור בוזגלו לקראת המראתה בהמשך היום למחנה האימונים בפולין, לספורט1 נודע שעל המטוס יהיה גם הקשר עומרי אלטמן, שהצליח להסדיר את התרת חוזהו מול פנאתינייקוס היוונית, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית לשנתיים בקבוצה.


הקשר, שנחת ביום שישי בישראל כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1 והתקבל בחום על ידי האוהדים בשדה התעופה, חתם על חוזה ארוך טווח ולמעשה ישוב לקדנציה שנייה במועדון, אותו עזב לפני שנתיים. מי שלא ייצא למחנה האימונים עם הקבוצה הוא הקשר הגנאי עמנואל בואטנג, שלא קיבל את הוויזה לפולין וייאלץ להישאר בישראל ויערוך אימונים אישיים על מנת לשמור על כושר.


אלטמן אמר: "אני מאושר לחזור למועדון הענק הזה. נבנית כאן קבוצה טובה שיכולה לעשות דברים יפים השנה, לבטח עם החזרה הצפויה לאצטדיון בלומפילד. מודה לבעלים ולניסו אביטן על האמון. שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת"
 

 

עומרי אלטמן מתקבל באהבה ע"י האוהדים (ספורט1)


הבעלים איציק ניסנוב: "אנחנו מאוד שמחים להחזיר את עומרי למועדון, ומאמינים שהוא יהיה שחקן מאוד משמעותי בקבוצה בעונה הקרובה. החיבור הזה נכון ויעשה טוב לשני הצדדים. יאללה הפועל"



מי שלא המריא עם הקבוצה הוא הבלם אדי גוטליב שצפוי לעזוב כארבע שנים לאחר שהצטרף מהפועל עכו. הבלם יגשים חלום של שנים ארוכות וישוב לרוסיה שם ישחק באורנבורג. גוטליב מאמין בכול ליבו כי יוכל להיות חלק מנבחרת רוסיה ביורו 2020 שייערך בשנה הבאה. גוטליב, יחד עם בא כוחו חגי אורון, הפעיל בימים האחרונים לחץ גדול על אורנבורג לשדרג את ההצעה הכספית ל-350 אלף יורו כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1 ובמקביל שוחח עם ראשי המועדון כדי לקבל את ברכת הדרך. שכרו של גוטליב באורנבורג יהיה כ -400 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח.


בהפועל תל אביב מאמינים כי לא יהיה שינוי דרמטי ברגע האחרון וגוטליב ייפרד היום מחבריו במתחם חודורוב. בקבוצה הבהירו: "לאדי יש חוזה לעונה נוספת בלבד והוא לא הסכים לחתום על חוזה חדש. לפני כשבועיים גוטליב סרב לעבור להפועל באר שבע שהייתה מוכנה לשלם עליו כחצי מיליון דולר. הבנו שאי אפשר למנוע ממנו את הגשמת החלום ועבור סכום לא רע בהתחשב בעונה האחרונה בחוזה, ניפרד ממנו ונאחל לו בהצלחה". הבלם אוראל דגני אמנם אמור לטוס עם הקבוצה לפולין, אך איש במועדון לא יופתע אם במהלך של הרגע האחרון הבלם יעזוב לפי סעיף השחרור שלו.



אדי גוטליב (מאור אלקסלסי)
 

בהפועל ת"א קיוו שגם שיר צדק, בלם הפועל באר שבע שנמצאת על הכוונת של האדומים כבר זמן רב, כפי שפורסם באתר ספורט1, ימריא עם הקבוצה לפולין, אלא שיש קשיים בהעברתו. צדק לא נמצא בתוכניות של הפועל באר שבע והוא כבר סיכם את תנאיו בקבוצה של אביטן כשירוויח 145 אלף יורו בחוזה לשנתיים, כמחצית משכרו בבאר שבע, אלא שלמרות שהשיחות בין המועדונים בסוף השבוע הוגדרו כטובות וסוכם שהפועל ת"א תשלם 50 אלף דולר – השחקן עצמו לא להגיע לסיכום מול אלונה ברקת לגבי הפיצוי שיקבל. גורם בהפועל: "המעבר לא קשור להפועל ת"א שסיכמה את כל התנאים. שיר צדק צריך לסגור את כל הסיפור מול אלונה ברקת. אנחנו מאמינים שבתוך יום-יומיים הוא יצטרף להפועל ת"א".


ועוד בהפועל תל אביב, לספורט1 נודע לראשונה שהבוקר נחתם רשמית הסכם אימוץ לשנה נוספת עם חברת "שלמה סיקסט". חוזה האימוץ, שהיה מוערך בעונה שעברה בסכום של 350 אלף שקלים, יעמוד כעת על סכום של מעל 600 אלף שקל לעונה. כחלק מההסכם, גם השנה יקבלו שחקני הפועל תל אביב רכבים מחברת "שלמה סיקסט".



שיר צדק. קשיים בצירופו נכון לעכשיו (אריאל שלום)


כשיצאה ההודעה הרשמית כשעה לאחר מכן, אמר זאב גרינברג, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ת"א: "חברת שלמה SIXT נחשבת לשותפה עסקית בכירה של המועדון כבר שנים רבות ואנו מברכים על כך. המועדון עומד בפני עונה מאתגרת ומרגשת, כאשר בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לקראתה. עם החזרה הצפויה לאצטדיון בלומפילד המחודש, אני מאמין שהחיבור ינסוק וייתן ערך רב לשני המותגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי