איינבינדר: "תומכים במוחמד. המטרה שלנו? להוכיח לחוגג"

דן איינבינדר, איתמר ניצן
דן איינבינדר, איתמר ניצן | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים שוחח עם כלי התקשורת בשדה התעופה לפני ההמראה למחנה האימונים בפולין: "עלי בחור מדהים, כיף לנו ויש חיבור טוב איתו. על אליפות אפשר לדבר רק באפריל-מאי, נצטרך לעבוד קשה בשביל זה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
שלב נוסף במהפכה הגדולה שמתרחשת בבית"ר ירושלים יוצא לדרך. אחרי קיץ שכלל שינוי משמעותי בסגל השחקנים, שני משחקי הכנה ראשונים שכבר מאחורי הקבוצה החדשה שבונים המנהל המקצועי יוסי בניוון והמאמן רוני לוי ולאחר שהתפוגג, לפחות בינתיים, רעיונו של הבעלים משה חוגג לעזוב את הקבוצה עקב התנהגות האוהדים באימון הבכורה על רקע הנחתת עלי מוחמד, רק בעקבות דתו, בית"ר ירושלים יוצאת היום (ראשון) למחנה האימונים בפולין.


מי ששוחח עם כלי התקשורת בשדה התעופה היה הקשר דן איינבינדר, שאמר: "עברנו הרבה שינויים בקיץ ואנחנו יוצאים למחנה אימונים עם סגל כמעט סגור. אנחנו עובדים כמעט שלושה שבועות, עובדים קשה ומנסים להבין את דרישות הצוות המקצועי החדש. רוצים גם להתחדש, להכיר יותר אחד את השני ואני מאמין שנעשה את העבודה".


על סאגת עלי מוחמד:
"אנחנו, השחקנים, צריכים להיות מפוקסים רק בצד המקצועי. יש לנו המון עבודה אחרי עונה פחות מוצלחת מבחינתנו וכל הזמן לדבר בינינו ולהתייחס רק לצד המקצועי. אנחנו כמובן תומכים בעלי, אני מכיר אותו שלושה שבועות והוא בחור מדהים ונעים בחדר ההלבשה – הוא גם אלוף הדמקה הרשמי של הקבוצה כרגע. כיף לנו ויש חיבור טוב, זה שהוא שחקן מצוין אתם יודעים בעצמכם".


הכינוי שהודבק למוחמד, פברגאס
: "רציתי לשחק נגדו, אבל הוא לא היה בסגל כששיחקנו נגד ספרד אז הסתפקתי באינייסטה".



"אלוף הדמקה הרשמי". מוחמד (דני מרון)


המעבר של בניון למנהל מקצועי
: "זה מעבר שעשינו בצורה מאוד מהירה. אנחנו יודעים בדיוק מה הן הגדרות התפקיד שלו, רואים אותו כל יום באימונים, אבל בסופו של דבר מתרכזים כדי להיות טובים יותר והוא אחראי על הצד המקצועי".


אם בית"ר מועמדת לאליפות:
"מהיותנו במועדון הזה יש ציפיות עוד לפני שמתחילים עונה, מגיעים שחקנים או מדברים. אם אנחנו רוצים להיצמד לצמרת הגבוהה וכמובן לספק את בעל הבית, האוהדים ובעיקר את עצמנו, אז נצטרך לעבוד קשה. על הדברים האלה אפשר לדבר באפריל-מאי".


תמיכת הקהל במשה חוגג ביום שישי:
"המשכנו בשגרה ומבחינתנו באנו בכל יום לאימון והתרכזנו באימון. משה הוא הבעלים של הקבוצה ויש לו כל מני מחשבות, תהיות, אכזבות והתרגשויות וזה שלו – אבל אני בטוח שהוא מאוד שמח על מה שקורה כאן נהנה ואחת המטרות שלנו זה שאת כל ההשקעה והרצון שלו אנחנו מבינים ומיישמים על הדשא".



בניון ורוני לוי. "על אליפות אפשר נדבר באפריל-מאי" (דני מרון)


בין השחקנים שיצאו למחנה האימונים ניתן למצוא גם את אפונסו טיירה, שעל אף שאינו נמצא בתוכניות המקצועיות ביקש לצאת גם מתוך מטרה להוכיח לצוות שמקומו בקבוצה. כמובן שגם שחקני הרכש וביניהם מיכאל אוחנה, לוי גארסיה, עלי מוחמד, שי קונסטנטין, מקס גרצ'קין, לירן רוטמן ושלומי אזולאי יצאו וישתתפו בשלושת משחקי ההכנה של הקבוצה, ב-15.7 נגד ביטוביה הפולנית, ב-18.7 נגד אומוניה ניקוסיה הקפריסאית וב-22.7 נגד פאפוס, גם היא מקפריסין. כל המשחקים יועברו בשידור ישיר בלעדית בספורט1.


במועדון אישרו אתמול את הפרסום בספורט1 לפיו דניל שיביאקוב בן ה-19, המגן היהודי מרוסיה אשר בעונה שעברה שיחק בקאלב טאלין מאסטוניה וכבש ארבעה שערים ב-17 הופעות, יגיע למבחנים במהלך מחנה האימון. סוכנו אבי נימני הציע אותו לפני מספר ימים ליוסי בניון, שבהתייעצות אחת עם רוני לוי החליט להנחית אותו בפולין למבחנים. "מדובר בשחקן יהודי, הוא לא תופס מקום של זר ואחת המטרות שלנו היא להשביח שחקנים", אמרו בבית"ר. "בכל מקרה, אנחנו עדיין מחפשים גם שחקן נוסף לעמדה הזאת". שמו של סאן מנחם הוצע בימים האחרונים. בשלב זה, יש לציין, במועדון מרוצים מהיכולת שמגלה מקס גרצ'קין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי