בבית"ר ירושלים מחכים לסאן מנחם, דוד דגו חתם ל-5 שנים

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בבית"ר טוענים כי מפגן התמיכה בבעלים עודד אותו, אך חוגג עדיין פגוע מהקריאות הגזעניות. שיביאקוב ייבחן מול אומוניה, מגן מכבי חיפה ישוחרר ביממה הקרובה? וגם: שחקן נבחרת הנוער הצטרף ממכבי תל אביב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הערב (18:55, שידור חי בספורט1) מול ביטוביה הפולנית. היום (שני) הבעלים משה חוגג נחת בפולין וצפה באימון הבוקר. מאוחר יותר הוא ישוחח עם השחקנים ויצפה הערב גם במשחק הראשון של רוני לוי.

חוגג, כך על פי גורמים במועדון, עדיין אינו שבע רצון מההתנהלות של חלק מהאוהדים ואף מאוכזב מאוד, ומתכוון לנקוט בהליכים נגד אוהדים שישמיעו קריאות גזעניות, כולל תביעות אישיות נגד חברים בארגון לה פמיליה, אם יהיה צורך בדבר: "כרגע המצב שקט, אבל הנושא הזה רגיש ויכול להתפרץ בכל רגע. מפגן התמיכה של האוהדים בסוף השבוע עודד אותו, אבל כל אירוע קטן יכול להשפיע עליו", אמר גורם במועדון. עם זאת, במועדון הגיעו הבוקר למכירת 5,400 מנויים ומצפים שהקצב יעלה לקראת העלאת מחירי המנויים בעוד יומיים.


"מפגן התמיכה עודד אותו" (יונתן זינדל/פלאש 90)

אמש, הקבוצה הגיעה למלון אחרי מסע של 11 שעות, בעקבות עיכוב במעבר מורשה לגדנסק. הבלם טל בן חיים לא לקח חלק גם באימון הבוקר שערכה הקבוצה לקראת המשחק ולפיכך הוא לא צפוי לקחת חלק במשחק. עידן ורד הגיע אתמול בבוקר למלון והמתין לשחקנים. כזכור, אתמול התברר כי על פי ממצאי הבדיקה שלו הוא לא יתאמן בשבועיים הקרובים משום שהוא זקוק למנוחה אחרי רצף זריקות וטיפולים שיעבור, בעקבות דלקת בעצב ממנה הוא סובל.

המגן היהודי-אסטוני דניל שיביאקוב (19), שעל מועמדותו פורסם בספורט 1, אמור לנחות בקרוב. יוסי בניון עקב אחריו תקופה מסוימת וכעת, בהתייעצות עם רוני לוי, הוחלט להנחית אותו במחנה. השחקן ייבחן במשחק ביום חמישי נגד אומוניה ניקוסיה. השנה הוא שיחק בקאלב טאלין מאסטוניה וכבש ארבעה שערים ב-17 הופעות. ביום שני תשחק בית"ר מול פאפוס הקפריסאית. 

ומה לגבי סאן מנחם? שלשום פרסמנו כי מגן מכבי חיפה מועמד לקבוצה אך יחד עם זאת במועדון הבהירו כי מחכים לשחרור רשמי כדי לפנות אליו. בירוקים טרם החליטו ורק לאחר הודעה רשמית של המועדון, בבית"ר יוכלו לנהל איתו מו"מ. יש לציין כי במועדון מרוצים מהיכולת שמגלה מקסים גרצ'קין אך בלי קשר אליו מתכוונים לצרף מגן נוסף.

ועוד בבית"ר ירושלים, שחקן נוסף שהצטרף למועדון הוא קשר נבחרת הנוער דוד דגו בן ה-18, שחקן התקפה שהגיע ממכבי תל אביב. על פי הודעת המועדון, "הוא נחשב לכישרון גדול וצפוי להיות חלק מהבנייה החדשה של בית"ר ירושלים". הבעלים משה חוגג אמר על צירופו: "כיף גדול להביא שחקן כזה למועדון, מתוך רצון להחזיר את מחלקת הנוער לקדמת הבמה וכמובן כשלד לקבוצת הבוגרים בעתיד".

מנחם. בבית"ר מחכים לשחרורו הרשמי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי