עוואד עשוי לפתוח נגד מורה, רוקאביצה ייכלל בסגל?

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

הירוקים יערכו היום אימון מסכם לקראת משחק הגומלין. החלוץ שעלה בחילוף וכבש במשחק הראשון צפוי לתפוס את מקומו של פלקושצ'נקו. ווילסחוט יחכה לבכורה ביום ראשון, בחיפה לא מתכוונים לוותר למנחם

(גודל טקסט)
מכבי חיפה נחתה אתמול בסלובניה וערכה אימון ראשון לקראת משחק הגומלין נגד NS מורה. הערב הקבוצה תקיים מסיבת עיתונאים ולאחר מכן תערוך אימון מסכם באצטדיון בו ייערך המשחק.


ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון בסמי עופר, המאמן מרקו בלבול הזהיר את חניכיו משאננות ובעיקר מספיגה בדקות הראשונות: "נצטרך להיות מרוכזים מתחילת המשחק ולכבוש שער שיסיים את הסיפור" אמר לשחקנים.


מבחינה מקצועית נראה כי בלבול צפוי לבצע שינוי אחד בלבד בהרכב: מוחמד עוואד שנכנס כמחליף במחצית השנייה וכבש, צפוי לתפוס את מקומו בהרכב של מקסים פלקושצ'נקו.



ניקיטה רוקאביצה חזר בכושר מרשים. (מאור אלקסלסי)


מי שעשוי לקבל דקות בכורה העונה הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה, שאומנם לא עשה את מחנה האימונים עם הירוקים, אבל הגיע עם מדדים מצוינים ועשה התקדמות מרשימה בשבוע האחרון, הרכש ההולנדי יאניק ווילדסחוט עדיין לא נכנס לכושר משחק מלא ואת משחק הבכורה שלו עשוי לערוך רק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון ברבע גמר גביע הטוטו.


בתוך כך, הירוקים ממשיכים לחפש פתרון לסאגת סאן מנחם, שלא המריא עם הקבוצה לסלובניה לאחר שהחרים את האימונים ויעמוד לוועדת משמעת ביום ראשון הקרוב. בסביבתו של השחקן ניסו להגיע להסדר, אך ראשי המועדון סירבו לשחררו ללא תמורה. כפי שפרסמנו בעבר, מנחם זכה להתעניינות מצד מכבי נתניה ואף עלתה אופציה לטרייד במסגרתו ניקו אולסק יעבור לכרמל, אך היהלומים דרשו דמי העברה נוספים. גם בית"ר ירושלים מעוניינת במגן, שלא צפוי להסכים להשאלה וכנראה יעזוב את את הירוקים עוד הקיץ.




עדיין מחפשים פתרון לסאן מנחם (מאור אלקסלסי)

 

נושא אחר, העיר מורסקה סובוטה לא מוכרת לרבים מהישראלים אך בעיר הזו חיו במהלך מלחמת העולם השניה למעלה מ-3,000 יהודים. אריקה פירסט היא הניצולה היהודיה היחידה שנותרה בעיר, לאחר שבשנת 1944 הועברו כל יהודיי העיירה ברכבות למחנה ההשמדה באושוויץ.


נשיא המועדון, יעקב שחר, ביחד עם הנהלת הקבוצה פגשו הבוקר את אריקה שערכה להם סיור מרגש במיוחד. הסיור החל באנדרטה שהוקמה ליד המקום בו היה בית כנסת בעיר והמשיך בספסל זיכרון שהוקם בתחנת הרכבת, לזכר קורבנות השואה היהודיים שיצאו מתחנת מורסקה סובוטה לאוושוויץ. את סיום הסיור ערכה אריקה באתר הנצחה ליהודי המקום, בו מוקמו מספר מצבות שנשארו לאחר המלחמה.


נשיא המועדון, יעקב שחר, העניק לאריקה חולצה של המועדון עם השם שלה, ספר תיירות של העיר חיפה ועוד פריטי מועדון. בתום הסיור היא אמרה לאנשי המועדון: "אני מאוד מודה לכם על הביקור הזה ועל המתנה שהבאתם לי. אם תגיעו שוב לעיר הזאת, אני אהיה כאן בשבילכם". הנשיא השיב לה ואמר: "אנחנו תמיד נחפש את הקהילה היהודית או את מה שנשאר מהקהילה היהודית. היה מאוד חשוב לנו לבקר אותך. שמענו עליך לפני שהגענו לכאן".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי