שרצקי: "דגו מבין בכדורגל יותר ממני, אני מרוצה ממה שראיתי"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

בעלי עירוני קריית שמונה התראיין בתכנית הספורט ב-103FM והרעיף שבחים על מאמנו החדש: "אני כנראה לא טועה כשאני אומר שהוא יהיה כאן לתקופה ארוכה. המטרה להיות למעלה". וגם: על מהפכת מחירי המנויים

(גודל טקסט)
עירוני קריית שמונה השיקה הבוקר (רביעי) את מכירת המנויים לעונת 2019/20 והודיעה שילדים עד גיל 18, חיילים, סטודנטים, בעלי מוגבלויות ונשים ישלמו בסך הכל 100 שקלים למינוי עונתי התקף לכל משחקי הבית של הקבוצה, צעד מבורך שגם זכה לתמיכת מנהלת הליגות.


מספר שעות לאחר מכן, ממחנה האימונים של הקבוצה בסלובקיה, הבעלים איזי שרצקי התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר: "אנחנו רוצים שיבוא קהל והילדים מתלוננים בצדק, כי מגיע להם לשלם ארבעה שקלים למשחק. נקווה שעכשיו יגיע הרבה קהל. הרעיון הוא פשוט להביא קהל, שום דבר אחר. זה רעיון שדיברנו עליו כמה פעמים אחרי שבשנה שעברה כבר אפשרנו כניסה חינם".


כמה מנויים הוא מצפה למכור: "אם יהיו 2,000 ילדים, נשים, סטודנטים וחיילים בכל משחק, אהיה מאושר".


כיצד הוא מתרשם מהקבוצה ממה שראה במחנה:
"נשארו 14 שחקנים משנה שעברה, העלינו חמישה שחקנים מהנוער וצירפנו חמישה חדשים, מהם שלושה זרים. הורדנו את התקציב בצורה משמעותית והבאנו מאמן שנראה לי הוא מבין גדול בכדורגל, יותר ממני ואני מקווה הוא יהיה איתנו הרבה זמן. זה לא אומר שנהיה קבוצה גדולה כי אנחנו עם תקציב קטן, אבל אני מאוד אוהב את מסאי".



דגו. "מבין בכדורגל יותר ממני" (דני מרון)


עוד על מסאי דגו: "הוא אדם שמבין כדורגל, לא נתקלתי בדבר כזה. הוא מבין יותר ממני. פשוט תענוג. הוא אחד שחי כדורגל, איש עבודה ואישיות למופת. אני שומע גם מהשחקנים וזה פשוט כיף. אם אני לא טועה במה שאני רואה, ואני כנראה לא טועה, הוא יהיה כאן לתקופה ארוכה".



המטרות לעונה:
"בכדורגל הכל נזיל, אבל אני רוצה להיות למעלה. קבוצות התחזקו וזה תלוי בהרבה דברים. הכל יכול להיות, אבל אני מאוד מרוצה ממה שראיתי עד היום".


התקציב השנה:
"אחרי שהיינו על 25 מיליון שקל, השנה נגיע ל-22. לא יהיה נורא אם אוציא קצת יותר כסף, אבל אמרתי גם לשחקנים שאין שנה שאני לא רוצה לזכות באליפות – זה כמובן לא אומר שאני יכול להגיע לשם. לכוון אפשר, מי יודע מה יהיה? בכדורגל דברים הם פעם ככה ופעם ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי