דגני צפוי להכריז על עתידו עד סוף השבוע, ברשצקי מרשים

אוראל דגני, ניסו אביטן
אוראל דגני, ניסו אביטן | יוני אריאלי

בלם הפועל תל אביב, שעלה כקפטן במשחק האימון בפולין נגד רעננה, שומר על שתיקה ובמועדון טוענים כי לא ידוע להם על כל פנייה מצד הפועל ב"ש. הקשר ששב מהשאלה בנתניה עשוי להישאר, אופטימיות בנוגע לדמארי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שישי) את משחק ההכנה השני שלה במחנה האימונים בפולין נגד הפועל רעננה בתיקו 0:0, שהראה פעם נוספת שהקבוצה המחדשת שנבנית עדיין מתקשה להתחבר. כידוע, במהלך הקיץ חתמו בין השאר ג'ראפי, מאור בוזגלו, אור אינברום ועומרי אלטמן, גם עומר דמארי רק שב מפציעה ארוכה ועוד רחוק מכושר שיא ובמועדון מספרים כי בהחלט ניכרת העובדה שהקבוצה נבנית מחדש תחת המאמן ניסו אביטן שגם הוא, כמובן, רק החל את דרכו במועדון לפני מספר שבועות.

למרות זאת, אביטן וצוותו משוכנעים שעד פתיחת הליגה בעוד כחודש (24.8 נגד מכבי נתניה) דברים ייראו אחרת וגם בקבוצה מסבירים כי משחקי האימון הם בסך הכל כלי לבדיקת השחקנים, ביניהם גם כאלה שמנסים להרוויח את מקומם בסגל לעונה הבאה. מי שבינתיים זוכה לשבחים הוא מוטי ברשצקי, ששב מעונת השאלה במכבי נתניה ומחזק את סיכוייו להישאר בקבוצה. גם בנוגע לדמארי שכאמור רק שב מפציעה, במועדון משוכנעים שעד החודש הבא הוא יסיר המון חלודה ויוביל את ההתקפה.

במקביל, נושא אוראל דגני עדיין לא ירד מהפרק. אתמול נגד רעננה עלה הבלם עם סרט הקפטן על זרועו ויש מי שמעריך שהוא ימשיך בקבוצה גם העונה, אבל המילה האחרונה לא נאמרה עדיין במעבר אפשרי להפועל באר שבע או בית"ר ירושלים, הרי שלבלם סעיף שחרור. בהפועל תל אביב טוענים כי עד אתמול בערב לא נוצר קשר בין הפועל באר שבע לבין השחקן ו/או נציגיו. בסביבת הקבוצה אומרים כי דגני יודע להבהיר בתקשורת את מצבו ואת אשר על ליבו ומאמינים כי בסיום מחנה האימונים בפולין יכריז על כוונותיו.


דמארי. יוביל את ההתקפה האדומה (אודי ציטיאט)

במקביל נמשכים הניסיונות לצרף את בלם הפועל באר שבע שיר צדק, כשהתקווה בחודורוב היא שלאחר משחק גביע הטוטו מחר בין הפועל באר שבע תירשם התקדמות והוא יוכל לעשות את המעבר להפועל ת"א. עם זאת, למחנה האימונים בפולין שיסתיים בעוד ארבעה ימים הוא כבר לא יצרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי